25 października 2013

Wstęp

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu.
Jestem Onyxia i od jakiegoś czasu stałam się włosomaniaczką. Na blogu chciałabym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat włosów, chociaż będą się tu czasami pojawiały posty niezwiązane z tym tematem. Dlaczego (znowu) założyłam bloga? Otóż kilkakrotnie próbowałam swoich sił z blogowaniem, ale zawsze kończyło się to po kilku dniach, ew. tygodniach. Mam nadzieję, że tym razem wytrwam w pisaniu kolejnych postów oraz, że nie zabraknie mi na nie pomysłów. Nie przedłużając, moje włosy na dzień dzisiejszy, czyli 25 października:
 
pod koniec sierpnia robiłam encanto, z natury się kręcą
Buziaki,
Onyxia

1 komentarz:

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...