17 listopada 2013

Dłuższe włosy w 2 minuty - fryzura bez użycia ciepła

Jak większość z Was, ja także zapuszczam włosy, a ponieważ jestem strasznie niecierpliwa i niezadowolona z długości moich włosów, postanowiłam coś z tym zrobić. Z pomocą przyszedł mi po raz kolejny YT :
Postanowiłam więc sama ją wykonać, a wyszło mi tak:


Niestety górny kucyk postanowił mi się wywinąć, więc spięłam włosy po prostu spinką, ale przynajmniej widać, o ile jest dłuższy ;]. Drugą rzeczą, którą zauważyłam jest to, że fryzura będzie ciężka do zrobienia przy rzadkich włosach - zdałam sobie również sprawę, że moje takie są... (wtedy poleciłabym tapirowanie, chociaż sama tego nie robię, bo nie chcę ich niszczyć) ale fryzura bardzo mi się podoba i na pewno będę kombinowała tak, aby wyszło lepiej.

Buziaki,
Onyxia

1 komentarz:

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...