27 listopada 2013

Wszyscy kupili na promocji, kupiłam i ja! - ROSSMANN - 40%

Bez zbędnego wstępu:
  1. Wibo - WOW sand effect - efekt matowego piasku - nr 1 (5-6zł)
  2. Wibo - WOW sand effect - efekt matowego piasku - nr 4 (5-6zł)
  3. Rimmel - 60 seconds - nr 415 Instyle Coral (5,99zł)
  4. Rimmel - 60 seconds - nr 260 Funtime Fuschia (5,99zł)
  5. Lovely - Baltic Sand - nr 3 (5-6zł)
  6. Lovely - Blink Blink - nr 2 (3,59zł)
  7. Rimmel - Apocalips - nr 501 Stellar (ok.15zł?)
  8. MaxFactor - Kohl pencil - nr 010 White (ok.19zł?)
Suma: jakieś 65zł z groszami (wybaczcie, zgubiłam paragon z poniedziałku i nie pamiętam ile co kosztowało... jak znajdę to zaktualizuję ;])

Nareszcie kupiłam swoje pierwsze lakiery piaskowe!!!

Oczywiście w sklepie tłumy... Większość kobiet testowała podkłady lub szminki na swoich rękach. Spotkałam nawet FACETA! który zapytał mnie, gdzie znajdzie odżywkę do paznokci. ;] Ogółem zakupy bardzo poprawiły mi humorek. :> Podkreślone produkty kupiłam dopiero dzisiaj, resztę w poniedziałek. Może wydałam odrobinę za dużo, ale jestem zadowolona. :)
Brakuje tutaj jednej rzeczy z poniedziałku - rozjaśniacza! Ale o tym w następnym wpisie. ;D

A co Wy upolowałyście? Chętnie się dowiem.

Buziaki,
Onyxia

7 komentarzy:

  1. Ja kupiłam Pan Stick z Max Factora w roli korektora i również lakier z rimmela ten z serii salon pro. Apocalips bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam Apocalips po raz pierwszy, ale jak na razie bardzo podoba mi się efekt jaki daje. ;]

      Usuń
  2. świetne te kolory lakierów z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam takich, które będą mi pasowały do większości ciuchów. ;)

      Usuń
  3. śliczne kolorki lakierów :)
    ja w końcu kupiłam sobie zamsz do paznokci, ale nie mam kiedy go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam, ale to już kilka miesięcy temu i nie w Rossmannie, tylko w jakimś sklepie typu chiński. ;]

      Usuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...