22 grudnia 2013

Ile urosła mi grzywka przez rok? - Porównanie długości

Jakiś rok temu podcięłam sobie grzywkę na długość 13 cm. Dzisiaj chciałabym porównać jej długość. Zdjęcia mają także służyć sprawdzeniu przybliżonego miesięcznego przyrostu grzywki.

Rok temu - 13 cm (i ta powalająca jakość kamerki internetowej ;]).



Dzisiaj - 28 cm (po wyprostowaniu):


Jak widać, po roku włosy urosły mi 15cm, co daje miesięczny przyrost 1,25cm - do tego z różnymi przyspieszaczami (od marca). Nigdy nie wiedziałam ile cm rosną mi włosy miesięcznie. Wiedziałam tylko, że jest to bardzo mało w porównaniu do znajomych.

Postanowiłam, że będę mierzyła włosy co miesiąc, ponieważ wcześniej tego nie robiłam, a widzę, że jest to bardzo przydatne np. przy sprawdzaniu jak działa na moje włosy dana wcierka.

Buziaki,
Onyxia

9 komentarzy:

  1. ja od maja regularnie je mierzę i jest to bardzo przydatne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mierzyłam włosy sama i wychodziły mi bardzo przeróżne często niemożliwe wyniki. Teraz porównuję długość po zdjęciach ale mam też zamiar poprosić jakąś jedną osobę o mierzenie, bo wtedy wynik będzie wiarygodny. :) Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy następnym mierzeniu na pewno też kogoś poproszę. Przy grzywce jeszcze nie ma takiego problemu, ale przy całych włosach może być gorzej. Również życzę wszystkiego dobrego. ;]

      Usuń
  3. mi włosy rosną bardzo wolno :(
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. standardowy przyrost ;D mi w ciągu roku rośnie około 30 cm, więc na przyrost nie mam co narzekać :D ale niestety tak samo mam z paznokciami, owłosieniem innych części ciała ;/ nogi ogolę rano i wieczorem już czuć igiełki =.= paznokcie muszę obcinać raz w tygodniu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo duży przyrost. Moje paznokcie także rosną bardzo szybko i naprawdę nie mam pojęcia od czego to zależy, ponieważ nie stosuję żadnych "paznokciowych przyspieszaczy". ;>

      Usuń
  5. Konkretny przyrost ;) Mi bez wspomagaczy potrafia urosnac jedynie niecaly centymetr, a moja Siostra ma takie szczescie, ze 1,5 to norma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie urosły:) Ja też zapuszczam grzywkę, od sierpnia 2012 roku. Była ponad brwi, teraz jest około 3 cm za brodę hip hip hura. Nie wiem ile urosła bo podcinam co 2 miesiące końcówki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...