24 grudnia 2013

Postanowienia noworoczne

Został jeszcze tydzień do świąt i z tego powodu postanowiłam napisać listę rzeczy, które będę zobowiązana zrealizować w nadchodzącym roku 2014.

Wiem, że powinno zaczynać się od dzisiaj, a nie od jakiejś wyznaczonej daty, ale ja już powoli zaczęłam wprowadzać je w życie. Chcę, aby dzień Nowego Roku był takim "startem".

Co chcę zmienić do 31.12.2013r.:

WŁOSY
  1. Zapuścić włosy do zapięcia od stanika.
  2. Codziennie wcierać wcierkę do włosów.
  3. Olejować długość minimum 2 razy w tygodniu na co najmniej 3 godz.
  4. Do końca roku nie mieć żadnej rozdwojonej końcówki.
  5. Kontynuować odżywianie, maskowanie oraz zabezpieczanie końcówek.
CIAŁO
  1. W marcu zrobić 6 Weidera.
  2. W ciągu tygodnia kręcić co najmniej 2 godz. hula-hopem.
  3. Olejować ciało co najmniej 2 razy w tygodniu.
  4. Znaleźć ćwiczenia dostosowane do moich wymagań i je wykonywać.
ZDROWIE
  1. Pić min. 1,5l płynów dziennie.
  2. Nie pić napojów gazowanych.
  3. Nie jeść białego pieczywa.
  4. Słodycze tylko w weekend i święta, do tego w małych ilościach.
  5. Jeść 5 porcji warzyw/owoców dziennie.
  6. Przekonać się do jedzenia ryb.
  7. Dorzucić do codziennego jedzenia garść orzechów/słonecznika/pestek dyni itp..
Na koniec chciałabym życzyć Wam zdrowych, rodzinnych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, spełnienia marzeń, dużo szczęścia w nadchodzącym roku oraz wszystkiego, co najlepsze. ;]


7 komentarzy:

  1. 6 Weidera robiłam, ale szkoda mi mojego kręgosłupa...
    Są to bardzo obciążające ćwiczenia, więc je sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mnie to lubię te ćwiczenia, ponieważ uwielbiam, kiedy na końcu mam taki twardy brzuch. ;D

      Usuń
  2. Też muszę popracować nad przyjmowaniem płynów. Rzadko udaje mi się dobić do 1,5 litra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Będę z siebie dumna, jeśli uda mi się zrealizować chociaż połowę. ;]

      Usuń
  4. Życzę powodzenia :)
    większość pokrywa się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi przydałoby się zrobić jakaś listę postanowień.
    Życzę wytrwałości i realizacji każdego planu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...