27 grudnia 2013

Włosowe podsumowanie grudnia

Na koniec roku postanowiłam znowu coś zmienić, więc dzisiaj zrobiłam encanto po raz drugi:
          
24 listopada
27 grudnia

(W minionym tygodniu poszłam do fryzjerki na podcięcie końcówek. Po encanto widać co zrobiła z moimi włosami!!! Nigdy więcej nie testować na sobie fryzjerek :( )

W tym miesiącu było u mnie kiepsko jeśli chodzi o suplementację. Wypiłam kilka, może kilkanaście kubków skrzypokrzywy, kilka razy witaminy i to by było na tyle. Olejowałam standardowo raz w tygodniu: skórę głowy w taki sposób, a na długość alverde zmieszany z arganowym oraz lnianym. Raz laminowałam żelatyną, 3 razy siemieniem lnianym (EFEKTY) oraz raz użyłam płukanki octowej.

Kosmetyki używane w grudniu były takie jak w listopadzie + olejek arganowy oraz lniany.

Plan na styczeń: oprócz standardowych czynności włosowych, mycie włosów odżywką (pierwszy raz umyłam je wczoraj i jestem bardzo zadowolona) oraz wewnętrznie: skrzypokrzywa i drożdże!

A jak Wam minął miesiąc we włosowej pielęgnacji?

Buziaki,

15 komentarzy:

  1. Też wolę siebie w prostych włosach, bo wtedy wydają się bym zdrowsze i bardziej okiełznane, ale wytrwale nie prostuję, a wręcz przeciwnie, próbuję przekonać się do skrętu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym się przekonać do kręconych włosów, tyle tylko, że nie do twarzy mi w krótkich, a stają się takie po skręceniu. ;]

      Usuń
    2. wiele osób woli siebie w prostych włosach :) ja też :)

      Usuń
  2. Ja mam zazwyczaj takie proste włosy ale wole jak sa falowane lub krecone wydaje sie ze jest ich wiecej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyklap to zdecydowanie największy minus...

      Usuń
    2. :p jeszcze ja mam taką szeroką buzie i przyklapniete wlosy tylko to uwidaczniaja :/ cd twojego komentarza to zachecam do obejrzenia calej zakladki akutalizacji wlosow bo moim zdaniem caly efekt widoczny jest dopiero po wlasnie roku

      Usuń
  3. Po encanto wyglądają pięknie! Błyszczące, świecące, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;] Do tego są bardzo miękkie, aż nie mogę przestać ich głaskać. :)

      Usuń
  4. Ładnie wyglądają Twoje włosy, choć ja nadal się trochę bałabym Encanto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Przy zrobieniu przeciągu nie jest źle, tylko wtedy trzeba uważać, aby nas nie przewiało.

      Usuń
    2. Zawsze mnie zastanawialo czy po encanto wlosy szybciej sie przetluszczają ? :p

      Usuń
    3. Może trochę, chociaż moje włosy bardzo wolno się przetłuszczają i nie zauważyłam jakiejś specjalnej różnicy. ;]

      Usuń
  5. Podobały mi się bardziej Twoje falowane ;) Ale ja uwielbiam fale i kręciołki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że przeważnie chcemy to, czego nie możemy mieć. Dobrze, że lubisz swoje włosy takie, jakie są. :) Mi samej, po tylu latach noszenia loków i fal, trochę się one znudziły, ale na pewno za jakiś czas znowu zatęsknię za naturalkami. ;]

      Usuń
  6. Dodaję!
    Śliczne, gładkie, proste włosy :D I jak się błyszczą :) Ja mam włosy nijakie, raz chciałabym żeby były kręcone raz proste :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...