13 grudnia 2013

Zakupy w Berlinie - DM, H&M i inne

Przedwczoraj wybrałam się na wycieczkę do Berlina. Oczywiście był też czas wolny w Galerii Arkaden. ;)
Co tam upolowałam:

Kiko:                                                                 TBS:


H&M

I to na co czekaliście - DM:


paragon
+ dwie słodkie babeczki do kąpieli na jarmarku bożonarodzeniowym



Najbardziej jestem zadowolona z lakierów do paznokci (w rzeczywistości I - brokatowy ma kolor zakrętki) i twistbans'ów. ;> Żałuję tylko, że nie kupiłam sobie tuszu do rzęs... Wyjazd uważam za udany, chociaż nie udało nam się zwiedzić nawet połowy zabytków, a co dopiero sklepów... dlatego planuję odwiedzić Berlin w czasie ferii zimowych, ponieważ w porównaniu do ostatniego wyjazdu za mało wydałam...

Buziaki,
Onyxia

13 komentarzy:

  1. A już myślałam,że to babeczka do zjedzenia:D
    Ja się zastanawiam nad TT, a tym grzebieniem, ale chyba skuszę się na TT:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam oba i uważam, że grzebień sprawdzi się lepiej, jeśli masz dużo czasu, a TT, gdy chcesz szybko rozczesać włosy. Można zawsze iść na kompromis i kupić drewnianą szczotkę. ;D

      Usuń
  2. Świetne zakupy!
    Widzę olejki Alverde, które moje włosy bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, dlatego zrobiłam mały zapas. ;]

      Usuń
  3. Mam ten grzebień z TBS i jestem z niego zadowolona, mam nadzieję, że i ty będziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesałam się nim dopiero kilka razy, a już widzę różnicę. ;)

      Usuń
  4. Grzebień mam jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam olejek do włosów i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zapoznam się z Twoją opinią nt. maski Balea. Olejek Alverde wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Świetnie nawilża moje wysokoporowate włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten olejek z alverde, pięknie cytrusowo pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę dostępu do drogerii DM :P fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...