7 stycznia 2014

Czy kosmetyki do włosów farbowanych mogą być używane jedynie przez osoby, które wykonały koloryzację na swoich włosach?

Pomysł odpowiedzi przyszedł mi do głowy, kiedy to kupowałam sobie odżywkę do włosów farbowanych, na co koleżanka odpowiedziała: "przecież ty NIE MOŻESZ używać takich odżywek!".

Postanowiłam więc sprostować, jak to wygląda we włosomaniaczej praktyce. ;]

Czym różnią się kosmetyki do włosów farbowanych od innych?

Otóż zadaniem kosmetyków do włosów farbowanych jest ochrona koloru i prawie wszystkie zawierają w sobie filtry UV, które mają zapobiegać szybszemu wypłukiwaniu się koloru z włosów.
Ponadto są bardzo przydatne latem każdej osobie, która chce w szybki sposób zabezpieczyć swoje włosy przed płowieniem czy rozjaśnieniem przez słońce.

Tak więc odpowiedź na pytanie: Czy kosmetyki do włosów farbowanych mogą być używane jedynie przez osoby, które wykonały koloryzację na swoich włosach? brzmi: Nie, ponieważ takie kosmetyki mogą być używane przez wszystkich. Jeżeli skład jest przyjemny, a kosmetyk Ci służy to dlaczego by nie? Pamiętajcie, aby testować i sprawdzać, co lubią Wasze włosy i jak reagują na dany produkt.

Ja sama (chociaż nigdy nie farbowałam włosów) używam i bardzo lubię tą odżywkę i maskę:



Buziaki,

14 komentarzy:

  1. Oczywiście że można, aż zdziwiła mnie reakcja Twojej koleżanki ;) Chyba za dużo reklam się naoglądała czy coś :) Też bardzo lubię joannę z makiem, balea jeszcze u mnie nie zagościła.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko stosuje takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, że można, często te maski są bardzo nawilżające i dobrze działają na wszystkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnie jeśli by było jeśli byś nie mogła używać tych kosmetyków skoro Ci służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie kupiłam kosmetyku do włosów farbowanych, a nawet o tym nie myślałam. Farbuję włosy henną i sama nie wiem, czy powinnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henna ma na celu poprawienie stanu włosów, tak więc jest to najlepsza alternatywa dla farby, ponieważ nie niszczy włosów. Oczywiście skutkiem ubocznym może być przesuszenie, ale łatwo można sobie z tym poradzić dzięki olejowaniu. ;]

      Usuń
    2. Olejuję :) W niektóre weekendy kładę olej na noc, w tygodniu na godzinkę wieczorem.

      Usuń
  6. Nie ma takiej grupy kosmetyków, która nadawałaby się tylko dla określonych włosów. Wszystkie napisy na etykietach o przeznaczeniu do włosów farbowanych, suchych czy innych są bardzo umowne.
    Nie używałam nigdy kosmetyków przeznaczonych do włosów farbowanych, ale jestem pewna, że jeśli produkt jest dobry to sprawdzi się na różnych włosach, także tych, które z koloryzacją nie mają nic wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym postem uświadomiłaś mi jedną rzecz.
    Zapominam zawsze o stosowaniu kosmetyków do włosów farbowanych latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się często nie używam produktów zgodnie z ich przeznaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liebster Award się kłania! Jeśli lubisz takie zabawy to zapraszam do mnie po pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można :) Ale ja jakoś ich nigdy nie wybieram ;) Wolę kosmetyki przeznaczone do mojego typu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama używam odżywki z Ziaji do włosów farbowanych i również nie widzę w tym nic złego ;)
    Jeśli chodzi o odżywkę z Joanny do włosów farbowanych to ta akurat jakoś mi nie podeszła ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...