13 stycznia 2014

Liebster Blog Award



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował".

Nominowała mnie Gaja za co bardzo dziękuję. ;)

A oto moje odpowiedzi:

1. Co lub kto wywołuje u Ciebie automatyczny uśmiech na twarzy?
 - Czytanie pamiętników z ubiegłych lat, widok mojego zwierzaka, ulubiony serial i film oraz chwila, w której mam na sobie idealną sukienkę.
2. Fotografujesz? Jakie zdjęcia lubisz robić (portrety ludzi, potrawy, krajobrazy)?
 - Tak, ale amatorsko. Uwielbiam fotografować ośnieżone szczyty gór oraz morza i piaszczyste plaże. ;]
3. Jakie czasopisma goszczą w Twoim domu, a może czytanie czasopism to strata czasu?
 - Jedyne czasopismo, które czytam, to Women's Health. Nie uważam, aby była to strata czasu, ponieważ czasami można dowiedzieć się czegoś nowego i wartościowego.
4. Czy udałabyś się do wróżki po przepowiednię?
 - Nie sądzę, ponieważ nie wierzę w takie rzeczy.
5. Czy wierzysz w horoskopy, numerologię itp.?
 - Nie. (jak wyżej)
6. Twój sposób na przetłuszczające się włosy?
 - Ciężko mi odpowiedzieć, ponieważ nigdy nie miałam z tym problemu, ale wydaje mi się, że dobrze się sprawdzi wcierka z kozieradki lub woda brzozowa. (u mnie przedłużały świeżość włosów)
7. Najdziwniejsza potrawa, jaką kiedykolwiek jadłaś?
 - Zdecydowanie ogórki kiszone, gotowane - takie na ciepło.... Coś okropnego.
8. Jak dbasz o swój związek (chłopak, dziewczyna, narzeczony, mąż) aby zawsze był "żywy"?
 - Obecnie jestem singielką.
9. Czy zdrada partnera to dla Ciebie koniec miłości, związku?
 - To zależy, ale raczej tak.
10. Ulubiony olej używany do pielęgnacji ciała?
 - Kokosowy.
11. Czy kiedykolwiek zrobiłaś sama kosmetyk, co to było?
 - Tak. Była to mgiełka półproduktowa chroniąca włosy przed promieniami UV.

A teraz pytania ode mnie:
  1. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
  2. Gdzie najchętniej spędziłabyś wakacje?
  3. Jak się zachowujesz kiedy kłamiesz?
  4. Jaki jest Twój najciekawszy talent?
  5. Co lub kto sprawia, że przestajesz się stresować?
  6. Co robisz, kiedy złamie Ci się paznokieć przed ważnym wyjściem?
  7. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
  8. Co lub kto Cię inspiruje?
  9. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
  10. Czy zwracasz uwagę na to, co jesz?
  11. Jaki jest Twój włosowy cel?

Nie chcę typować konkretnych osób, ponieważ nie znam tylu blogów, które spełniałyby ww. warunek. Nominuję więc wszystkie osoby, które tu zaglądają i mają na to ochotę. Czekam na Wasze odpowiedzi na blogu lub pod tym postem w komentarzu. ;]

Buziaki,

5 komentarzy:

  1. Odpowiedziałam na wszystkie pytania, zajęło mi to ok 15 minut, a przez błąd Bloggera komentarz się nie dodał, a ja zapomniałam skopiować :(
    Mimo to dobrze się bawiłam, szkoda że nie przeczytasz :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://patishome93.blogspot.com/
    Jeśli masz chęci to proszę polub mnie na Facebook'u, dopiero zaczynam, więc każdy gest jest dla mnie wielki ;)
    https://www.facebook.com/pages/Patis-Home/1425289061040157?fref=ts
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam problem z dodawaniem komentarzy i z ładowaniem blogera przez ostatnie kilka dni, więc całkowicie rozumiem. Mimo wszystko dziękuję za udział w zabawie. ;]

      Usuń
  2. Odniosę się do punktu 2, bo w ubiegłym roku złapałam bakcyla fotografii (oczywiście amator) i zauważyłam, że bardzo lubię zdjęcia, które miałyby coś charakterystycznego: dziwne chmury, wyjątkowy widok - wcale nie musi być urokliwy, byleby wzbudził zdziwienie, wprawił w osłupienie itp :) Chciałabym mieć tyle czasu, żeby robić wszystkie zdjęcia na bloga, niestety robienie takich zdjęć jest zajmujące... No i jeszcze nadrabiam zaległości - bardzo lubię TO miejsce, a zapomniałam Cię zaobserwować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Jestem w domu, kiedy na dworze jest już ciemno, a zdjęcia z lampą błyskową nie oddają tego, jak wygląda świat w rzeczywistości. ;]
      PS. Bardzo dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  3. jestem ciekawa tej Twojej mgiełki! I współczuję tych gotowanych ogórków! pozdrawiam i chętnie obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...