24 lutego 2014

Luty ze smartfonem, czyli Onyxia fotografuje

W tym miesiącu postanowiłam odpocząć i wybrałam się m.in. do Szczecina, gdzie zamierzałam odwiedzić rodzinę oraz zrobić większe zakupy.
Podróż była długa, ale przez dłuższą część miałam cały przedział dla siebie, więc nie narzekałam:


Po wyspaniu się, następnego dnia wybrałam się na podbój galerii. Już pierwszego dnia wpadły mi w oko cudowne zamszowe szpilki:


Niestety nie wiedziałam, na który kolor się zdecydować, więc poczekałam z decyzją do kolejnego dnia. W końcu wybrałam te w kolorze pudrowego różu.
Zakup, z którego jestem chyba najbardziej zadowolona to czarny, skórzany bralet, o którym marzyłam już od dawna:

(Kupiłam jeszcze parę akcesoriów, dodatków i kosmetyków, ale o tym w innym poście ;])
Po bieganiu po sklepach nadszedł czas na posiłek, dlatego odwiedziłam ulubiony punkt z chińskim makaronem:

Odwiedziłam rodzinę i spędziłam miło czas, ale te kilka dni bardzo szybko minęły i trzeba było zacząć się pakować, co okazało się prawie niemożliwe, kiedy oprócz walizki zobaczyłam to:


W końcu coś udało mi się temu zaradzić: wpakowałam wszystko do dużej torby podróżnej.

Po powrocie do domu wróciłam do rzeczywistości. Jednak postanowiłam nie rezygnować z odprężających chwil i kupiłam jeszcze jedną rzecz, czyli pewną gazetę z nowej kolekcji, nad której prenumeratą się zastanawiam:

Później zachciało mi się spa dla włosów, więc po myciu odżywką zmieszałam żelatynę z balsamem z żeń-szeniem, maską aloesową, gliceryną, ekstraktem wzmacniającym włosy oraz keratyną i całość nałożyłam na włosy. Spłukałam po ponad godzinie, a na drugi dzień włosy prezentowały się tak:


Po południu (a dokładnie o 16.39) zrobiłam zdjęcie z mojego okna i ucieszyłam się, że pomimo tak późnej godziny, wciąż jest widno. Już czuję wiosnę. ;]

Buziaki,

4 komentarze:

  1. Fajny wypad sobie zrobiłaś :) A zakupy - świetne! Buciki są po prostu śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne buty! :) Ja tez zastanawiałam się nad prenumeratą, ale raczej nie skorzystam. Szkoda, że następne numery już droższe... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś fajny wypad i niezłe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką słabość do kolorowych butów - zawsze staram się zgromadzić jak najwięcej kolorów, a czerwień wśród nich to obowiązkowy punkt programu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...