21 lutego 2014

Paznokcie - manicure luty 2014

Ostatnio przypomniało mi się, że dawno nie malowałam paznokci, a mam jeszcze kilka lakierów do sprawdzenia, więc znalazłam chwilę na ich pomalowanie. Ostatnio bardzo podoba mi się kolorowy frencz, tak więc sama postanowiłam wykombinować coś w tym stylu. Nie jest to jeszcze arcydzieło, ale w porównaniu do wcześniejszych zmagań widzę poprawę.

Wyszły tak:



Użyte lakiery (od lewej):

- Eveline - 8w1 - odżywka do paznokci
- p2 - Sand style - lakier piaskowy z brokatem
- Essence - nail art - express dry drops

Do manicure'u dodałam też srebrne diamenciki do paznokci - dopiero po dwóch dniach odpadł 1 z nich. Jeśli chodzi o trwałość lakieru z bazą i warstwą wierzchnią to jest bardzo dobra, ponieważ pierwszy odprysk pojawił się dopiero piątego dnia, a do tego był prawie niewidoczny.

Buziaki,
  

12 komentarzy:

  1. jak mi się podobają te piaskowe lakiery ;)
    muszę kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo ładnie, cukierkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda!
    Jaki piękny piasek z p2 *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mani, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje pazurki! :) Kuszą mnie lakiery P2 ;D

    Co do tej gazetki, to jeszcze nie wiem- myślałam nad wykupieniem całej prenumeraty ale doszukałam się, że kolejne numery już droższe, bo po 14.90- więc 3 razy więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję do obserwowanych i blogrolla ;) Musze być na bieżąco, bo ciekawie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :) Dobrą trwałość udało Ci się osiągnąć, czyżby za sprawą essence? W kwestii paznokci przez wiele lat pozostawałam obojętna przez wiele lat, dopiero od roku coś drgnęło i teraz jestem na przedszkolnym poziomie edukacji :) Lakiery bez utwardzacza zwykle już drugiego dnia nadają się do poprawki (a przynajmniej Avon i Oriflame).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci to wyszło :) Rewelacyjny lakier P2 - muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za tą odżywką z Eveline średnio przepadam. Stosuję ją tylko jako baza pod lakier

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...