27 lutego 2014

Włosowe podsumowanie lutego

27 stycznia
24 lutego

(Zdjęcie z 24 lutego robione bez lampy - z lampą blask jest bardzo podobny. I nie, nie farbowałam ;]) Zauważyłam aż dwie rozdwojone końcówki! To i tak nie istotne, ponieważ w marcu przypada co-trzymiesięczne podcinanie końcówek. Porównując te zdjęcia widać, że obecnie stały się bardziej wygładzone i wyprostowane - nie, nie prostuję. Jestem trochę zdziwiona, ponieważ zdjęcie z 24 lutego pokazuje moje włosy 2 miesiące po encanto, a włosy zamiast zaczynać się z powrotem kręcić, stały się jeszcze bardziej wygładzone. "Obwiniam" spirulinę. ;] Ostatnią rzeczą jest to, że na lutowym zdjęciu, nierówne cięcie jest już bardzo widoczne.

Suplementacja oraz używane kosmetyki: te same co w styczniu + spirulina oraz kilka razy maski Biovax.

Nie jestem jednak do końca przekonana jeśli chodzi o podcięcie, ponieważ włosy stały się zdrowe. Tyle tylko, że musiałabym odświeżyć końcówki. Jednakże, w wypadku planowanej wizyty u fryzjera, musiałabym trochę bardziej wycieniować włosy, ponieważ kiedy biorę je do przodu, czuję, że są za gęste w stosunku do długości. Wiem, wiem, moje włosy nie należą do jakichś bardzo gęstych, ale ja po prostu lubię mieć wycieniowane włosy przy twarzy. Jest jeszcze przeciw co do fryzjera: Musiałabym iść do nowego, nieznanego, ponieważ ostatnio byłam strasznie zawiedziona krzywym cięciem. I tutaj znowu nie mam pewności, jak się spisze i czy wyjdę z salonu zadowolona. Ostatecznie pewnie pójdę do fryzjerki polecanej przez znajome i odrobinę wycieniuję włosy.

Co sądzicie?

Buziaki,

17 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne, zadbane i błyszczące włosy:) Kolor również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Kolor w rzeczywistości jest mniej więcej taki, jak na pierwszym zdjęciu.

      Usuń
  2. masz ładne włosy ja też muszę często podcinać bo są skłonne do rozdwajania

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają bardzo dobrze ;) Takie zadbane i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze, co pomyślałam jak zobaczyłam zdjęcia to...o,ale drastyczna zmiana koloru ;p Potem doczytałam, że żadnej zmiany nie było ;p Ach te aparaty. Też muszę w marcu wybrać się do fryzjera i również niestety muszę wybrać kogoś nowego (nie mam zamiaru znów płacić 78zł za podcięcie końcówek, tym bardziej że zawsze robi to ktoś inny). Daj znać jak się spisał nowy fryzjer...oczywiście jeżeli się do niego wybierzesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam awers do cieniowania, włosy pocieniowane szybciej mi się niszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy ;)
    ja soobiscie tez lubię miec wycieniowane lepiej się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie włosy wyglądają zdrowo, więc odpuściłabym podcinanie i poczekała jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze wypróbować spiruliny i ja, jeśli jest głównym ,,winowajcą'' wygładzenia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że są zdrowe :) Zaczynam wielbić moją fryzjerkę ze wsi, która za 20zł tnie 2cm, jeśli mówię, że mają być 2 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie gładkie i lśniące włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy, są naprawdę zadbane. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Włoski w dużo lepszej kondycji. Moje też w lutym odżyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor na 2 zdjęciu.
    Stan włosów widać,że również się poprawił.
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...