12 maja 2014

Promocje Rossmann i Natura

Przez minione kilka tygodni w Rossmannie oraz w Naturze pojawiły się promocje na kosmetyki kolorowe (Rossmann -49% i Natura -40%). Obecnie możemy jeszcze upolować 2 lakiery w cenie jednego w Naturze (chyba do 21.05). Ja swoje zakupy poczyniłam i wydaje mi się, że zrobiłam zapas na dobre kilka miesięcy:


Rossmann:


  1. Tusz Lovely Pump Up mascara - Najlepiej wydane 4,5zł! Mój ulubiony tusz do rzęs. Skończyła mi się stara buteleczka, więc promocja trafiła w samą porę. Weszłam po niego pod koniec pierwszego dnia promocji, ale żadnego nie było (sprawdziłam w 2 różnych Rossmannach). Na całe szczęście pod koniec tygodnia przyszła nowa dostawa, więc wyszłam ze sklepu usatysfakcjonowana.
  2. Sally Hansen lustre shine (Scarab 007) - Spodobał mi się jeszcze przed promocją i zapragnęłam go mieć, ale cena prawie 30zł była trochę za wysoka. Jak ogromna była moja radość, kiedy weszłam do sklepu i okazało się, że w cenie na do widzenia kosztował 12,99zł. Po promocji -49% zapłaciłam za niego ok. 7zł.
  3. Manhattan Lotus Effect (55K) - Musiałam uzupełnić moją kolekcję lakierów o jasny róż.
  4. Lovely Dark Shine bezbarwny, fosforyzujący lakier do paznokci - Naprawdę świeci w ciemności, jednak dla mocnego efektu potrzeba kilka warstw.
  5. Miss Sporty (403 Brown Eyes) - Potrzebowałam czegoś do smoky eyes, ale większość cieni była sprzedawana pojedynczo lub podwójnie, a ja chciałam więcej odcieni. Nie testowałam jeszcze na powiece, ale znalazłam inne zastosowanie: cień ten jest idealny do brwi!

    Natura:


  6. Essence colour & go (65)
  7. Essence nail candies (29)
  8. Pierre Rene Hi-Tech Eyeliner - Bardzo cienki, czarny eyeliner. Zastanawiałam się nad jego zakupem odkąd pierwszy raz go zobaczyłam.
  9. Essence nail art tattoo pen (black) - Przyda się do zdobień. ;]
Miałam jeszcze w planach zakup brązowego błyszczyka i szminki lub pomadki barwiącej usta, jednakże nic z dostępnych przedmiotów mi nie odpowiadało. Jednak mam błyszczyk nude i na razie powinien mi wystarczyć. Mimo wszystko uważam, że kupiłam wszystko, czego potrzebowałam.



A Wy co kupiłyście?

Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, ja też uwielbiam tę maskarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wybór kolorówki, ja niestety na nic się nie skusiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam masę rzeczy, też właśnie tą maskarę ;) portfel wyczyszczony, ale warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby nie wyschły Ci te tusze, ja zawsze boję się kupować takich zapasów. Ja też się obkupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten eyeliner i na co dzień, jak się spieszę jest niezawodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. owszem, jest trudno dostępny, dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły zapas tuszu do rzęs:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za ciekawy, a zarazem dziwny eyeliner:D ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusze Lovely Pump Up były po 4,50??? Jak ja mogłam to przegapić? ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. żałuję, że nie kupiłam tuszu Lovely , tylko postawiłam na podkłady

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy, ja tuszu z Lovely nie mogłam nigdzie dorwać :/. Jestem natomiast bardzo ciekawa eyelinera :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zakupy udane. U mnie relacja z promocyjnych zakupów była już kilka dni temu, także zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam scrab i dark shine, bardzo je lubię, więc to udane zakupy :) pozdrawiam i z przyjemnością dołączam do obsereatorów

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz szczescie, ze dorwalas zolty tusz :) u mnie juz wszedzie byl wykupiony, no trudno :) bardzo ladny, rozowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam wziąć ten tusz Lovely, ale u mnie już ich nie było, więc wzięłam bliźniaka z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OooO to ja już wiem, kto mi tusze wykupił :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...