31 maja 2014

Włosowe podsumowanie maja

koniec marca
koniec maja

Kosmetyki używane w maju:

Odżywki:

- Balea - odżywka z kokosem i kwiatem tiare (do mycia odżywką)
- Garnier Ultra Doux - z awokado i masłem karite
- Artiste - odżywka intensywnie regenerująca

Maski:

- Receptury Babuszki Agafii - maska drożdżowa
- Balea - maska z kokosem i kwiatem tiare
- Scandic Line - Protein Silk

Oleje:

- Olej musztardowy (nie ma na zdjęciu)
- Alverde - migdał i argan

Wcierka:

- Biovax Med - żel stymulujący odrastanie włosów

Półprodukty:

- D-Panthenol
- Mocznik
- L-cysteina
- Kwas Hialuronowy (nie ma na zdjęciu)

2 razy zrobiłam płukankę z octu jabłkowego, raz z l-cysteiną, a także raz laminowałam żelatyną (efekt na prawym zdjęciu, kilka godzin po). Kupiłam ostatnio paczkę szałwii, więc w przyszłym miesiącu pewnie użyję ją niejednokrotnie.

W czerwcu przypada co-trzymiesięczna wizyta u fryzjera, ale ponieważ zapuszczam włosy i nie zauważyłam rozdwojonych końcówek, poczekam do sierpnia. Wtedy włosom na pewno przyda się cięcie po dużej dawce słońca oraz słonej wody. Jednak widząc, że rosną nierówno, rozważam wizytę w celu ich wyrównania.

Ostatnią rzeczą którą planuję zmienić, jest codzienne picie kubka skrzypokrzywy przez cały miesiąc, ponieważ ostatnio nie przyjmowałam żadnych suplementów. Jednakże w połowie maja zmieniłam swoją dietę na zdrowszą, co mam nadzieję już niedługo wpłynie korzystnie nie tylko na moje włosy.

Buziaki,

27 komentarzy:

  1. Ładne włoski. Moje kochają tą odżywkę Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;] Moje także, ale najlepiej sprawdza się raz na 1-2 tygodnie.

      Usuń
  2. Ładne masz te włosy, widać że sa zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się jak mogę. ;>

      Usuń
  3. Widze, ze Kolezanka rowniez olejuje na alverde :))) Wloski bardzo ladnie sie prezentuja, a ja zostaje na dluzej, zeby widziec, jak rosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu pokochałam ten olejek i od razu zrobiłam mały zapas. Bardzo mi miło. ;]

      Usuń
  4. śliczny kolor no i fajnie zadbane włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w rzeczywistości są odrobinę ciemniejsze. ;]

      Usuń
  5. Masz taki kolor włosów jak moje naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także mój naturalny kolor - nie farbuję. Na obydwu zdjęciach ten sam kolor, po prostu inne światło. ;]

      Usuń
  6. Jak na moje oko wydają się bardziej dopieszczone i nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy ściemniały czy to kwestia światła ;-) ?
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko światło. ;] Zdjęcie z prawej robione w środku dnia w domu, a z lewej pod koniec dnia na zewnątrz.

      Usuń
    2. Też myślałam, że ściemniały :) Ale faktycznie ładnie błyszczą :)

      Usuń
  8. Powodzenia :) Jak na razie efekty są super! Piękne i zdrowe włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. O, widzę w asortymencie swoją ulubioną maskę od Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://kosmetyczne-zwierciadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, masz bardzo ładne włosy ;) moje niestety ostatnio są w opłakanym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe włosy, zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie, Twoje włosy ładniej wyglądały w marcu :)
    Brr... odżywka z Garniera, właśnie kończę post o tej serii. U mnie kompletnie się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...