17 maja 2014

Wzmacniający tonik do włosów Babuszki Agafii - recenzja

Niedawno potrzebowałam nowej wcierki i planowałam zakup toniku przeciw wypadaniu, jednak nie był w tamtej chwili dostępny, więc postanowiłam kupić wzmacniający. Czy dobrze się stało? Zapraszam do recenzji. ;]

ZAPACH I KONSYSTENCJA

Delikatny, bardzo przyjemny zapach. Nie wiem dlaczego, ale czuję w nim winogrona. Kiedy wcierałam go wieczorem i związywałam włosy na noc, następnego dnia po ich rozpuszczeniu, czułam zapach wcierki. Pomimo rzadkiej, płynnej konsystencji, całkiem wydajny (po miesiącu została mi ok. 1/3 opakowania). 

SKŁAD


Woda z dodatkiem ekstraktów z: chmielu zwyczajnego, pokrzywy zwyczajnej, korzenia łopianu większego, gipsówki błyszczącej oraz kwas benzoesowy (konserwant), kwas sorbowy (konserwant) i alkohol benzynowy (konserwant).

Skład jest krótki, ale treściwy. Mamy tutaj mnóstwo ekstraktów ziołowych. W 100% naturalny.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Od ok. 10-12zł/150ml. Dostaniemy go na allegro lub w sklepach internetowych.

DZIAŁANIE

Stosowałam go codziennie przez miesiąc. Wypadanie zmniejszyło się, ale tylko odrobinę. Po odstawieniu produktu włosy zaczęły wypadać normalnie. Nie przyspieszył porostu włosów. Nie wysuszał skóry głowy ani nie przyspieszał przetłuszczania. Tonik jest bardzo lekki i delikatny. Nie podrażnia skóry głowy. Nie wrócę do niego, ponieważ są lepsze wcierki.

Buziaki,

14 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś :) Na moich włosach sprawdzał się dobrze, chociaż szału nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że u Ciebie szału nie zrobił, ale i tak zamierzam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) nigdy nie decyduję o tym, czy coś wypróbuję na podstawie jednej opinii :) u wielu osób coś może się nie sprawdzić, a u mnie akurat fajnie działa :) na ten tonik mam chrapkę od ponad roku :)

      Usuń
  3. Efekty faktycznie bez rewelacji, spodziewałam się czegoś lepszego :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję przeciwko wypadającym włosom.
    Niestety większych efektów nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale po Twojej recenzji tego nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy już niemal go zamówiłam, ale w ostatniej chwili rezygnowałam. Chyba dobrze zrobiłam skoro efekty średnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie patrzałam aby ten tonik zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że się nie sprawdził ;/ ja akurat podjęłam walkę z włosami, a wcierki jeszcze żadnej nie miałam, więc muszę się rozejrzeć. ale na pewno nie za tą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę szkoda, że nie działał tak jak obiecywał producent

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialabym go przetestowac na swojej glowie :D chyba sie na niego skusze.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra miała ten produkt i chwaliła go sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam i był nawet całkiem ale ostatnio u fryzjera dałam namówić się na zabieg o nazwie Nanoplex i teraz już nigdy nic nie będę robiła w domu ten efekt to cos niebywałego i daje efekt na bardzo bardzo długo . Zrobiłam ten zabieg przy okazji farbowania włosów wtedy daje podobno najlepsze rezultaty

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...