27 lipca 2014

Włosowe podsumowanie lipca


koniec maja
27.07



Kosmetyki używane w lipcu:


Odżywki:

- Balea - odżywka z kokosem i kwiatem tiare (do mycia odżywką)
- Garnier Ultra Doux - z awokado i masłem karite
- Artiste - odżywka intensywnie regenerująca
- Seboradin - balsam regenerujący z żeń-szeniem

Maski:

- NaturVital - maska aloesowa
- Balea - maska nadająca połysk
- Alverde - masło do włosów
- Balea - maska z kokosem i kwiatem tiare

Oleje:

- Olej musztardowy (nie ma na zdjęciu)
- Alverde - migdał i argan

Wcierki:


- Jantar (nie ma na zdjęciu)

W tym miesiącu ubogo jeżeli chodzi o kosmetyki. Nie oczyszczałam ich szamponem - jeszcze nie widzę takiej potrzeby. Na obu zdjęciach po laminowaniu żelatyną. Pociesza mnie fakt, że włosy nie prezentują się gorzej pomimo dużej dawki słońca. Oczywiście przed wyjściem na zewnątrz pamiętałam o zabezpieczeniu ich mgiełką z olejem z pestek malin. ;]

Nie używałam żadnych półproduktów, a moje odżywianie ciężko było porównać do zdrowego co stało się przyczyną zwiększonego wypadania. Dlatego w sierpniu czeka mnie zakup nowej wcierki albo/i powrót do kozieradki oraz zmiana odżywiania na lepsze, pozbawione wszelkich "śmieci". Dzisiaj zrobiłam zamówienie półproduktowe, w którym m.in. znalazła się spirulina - od 1. sierpnia mam zamiar zażywać ją jako suplement.

Nie byłam u fryzjera, włosy po prostu tak się ułożyły. Idę na koniec sierpnia, więc przy okazji kolejnego podsumowania włosy najprawdopodobniej będą już po podcięciu.

Buziaki,

15 komentarzy:

  1. Kiedy robiłam post o włosach z okazji zahamowania ich wypadania (wydaje mi się, że olej łopianowy i inne produkty z łopianem i pokrzywą w składzie zadziałały), ktoś napisał mi o kozieradce, w ogóle kozieradka często przewija się we włosowych historiach. Zapisuje ją sobie w notesie na wszelki wypadek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy:)
    Kosmetyki Balea sprawdzają się u mnie fantastycznie
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogółem mam słabość do niemieckich kosmetyków. ;]

      Usuń
  3. widać różnicę w kondycji włosów,w lipcu ładniej błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie sie prezentuja i jaki blask :) Uwielbiam olejek alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włosy. Moje kochają odżywkę Garniera i maskę aloesową NaturVital :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac wieksze wygladzenie i przede wszystkim koncowki nie straczkuja :) Nigdy nie mialam okazji uzyc zadnego z produktow przedstawionych na zdjeciu, oprocz Garniera no i Jantara, ktorego nie ma na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też planuje wizytę końcem sierpnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ciekawi mnie to, że całkowicie zrezygnowałaś z szamponów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak pisałam w poście, jest on bezzapachowy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...