31 sierpnia 2014

Włosowe podsumowanie sierpnia

koniec lipca
koniec sierpnia


Na koniec miesiąca wybrałam się do fryzjera na podcięcie końcówek. Dzisiaj dodatkowo podcięłam grzywkę o 2-3 cm. Zrobiłam też keratynowe prostowanie. Oczyszczałam włosy 4 razy. Nie używałam żadnych wcierek, ponieważ postanowiłam dać włosom odpocząć - wcierałam wcierki każdego dnia od 1. stycznia. W sierpniu używałam te same kosmetyki co w lipcu. Ograniczyłam pielęgnację do minimum.

W przyszłym miesiącu nałożę większy nacisk na zdrowe odżywianie. Planuję także kupić CP - liczę, że znowu wpłynie korzystnie również na paznokcie. Mam też 2 wcierki, więc muszę je wypróbować.

Buziaki,

14 komentarzy:

  1. Marzy mi się zabieg keratynowego prostowania ;) Piękne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze śliczne masz te włosy.. a taka długosc to moje marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ale wciąż brakuje paru cm. ;]

      Usuń
  3. podcięcie dobrze im zrobiło,no i chyba to keratynowe prostowanie bo wyglądają nienagannie,żaden włosek nie odtaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włoski ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają po podcięciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne włosy do pozazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podrosły! Jakie gładziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowe, lśniące, nic dodać nic ująć! Zapraszam do siebie na recenzję & ankietę dla czytelników! Pozdrawiam, hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz pięknie gładziutkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...