24 sierpnia 2014

Zakupy i nowości w mojej kosmetyczce - lipiec i sierpień 2014

W minionym czasie nazbierało się u mnie trochę nowości. Część z nich kupiłam, dostałam w prezencie lub w ramach wymianki kosmetycznej:

Lipiec:

 

  • Seboradin - lotion do włosów z żeń-szeniem
  • Sen Energy - mgiełka dodająca energii z gingko i mandarynką - ma ładny i ciekawy skład, oprócz głównego celu stosowania czyli do ciała, chcę ją wypróbować również do zabezpieczania końcówek
  • Salon Coconut Body Butter - kokosowe masło do ciała
  • Playboy - perfumowany dezodorant x2
  • Adidas - dezodorant
  • Nivea - dezodorant
  • Planeta Organica - balsam cedrowy do włosów - z wymianki kosmetycznej; jak na razie sprawdza się bardzo dobrze
  • Dabur Amla - olej do włosów - z wymianki; tutaj również jestem zadowolona ;]

Sierpień:


  • Sensodyne - płyn do płukania ust + pasta do zębów wrażliwych - od zawsze kupuję pastę do zębów z tej firmy
  • Joanna Rzepa - wcierka do włosów - stara, sprawdzona, a do tego posiada świetne opakowanie
  • Finale - gąbka do peelingu - nie wzięłam swojej z domu i potrzebowałam na szybko; poza tym, gąbki należy wymieniać jak najczęściej, więc nic nie straciłam, tym bardziej, że kupiłam ją za 85 gr
  • Catrice - pomadka w płynie, a dokładniej lip tint, czyli pomadka barwiąca usta i nadająca jedynie kolor
  • Editt - lakier do paznokci neonowy róż oraz neonowa żółć
  • Simple Beauty - lakier do paznokci - to tylko topper, same drobinki; jednak pięknie błyszczą w słońcu wszystkimi kolorami tęczy
  • Magic Visage - lakier do paznokci - świetnie odbija opaleniznę
  • stemple do paznokci - oczywiście nie wszystkie dla mnie ;]


Trochę wydałam, trochę dostałam, ale uważam, że większość (jeżeli nie okaże się, że wszystko) mi się przyda.

A jak u Was z nowościami? Dużo wydałyście?

Buziaki,

15 komentarzy:

  1. Ja wczoraj pozamawiałam rosyjskich kosmetyków i półproduktów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mnie zainteresowały te dezodoranyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio w innym miescie zobaczyłam mini drogerie, od razu tam pognałam i od tak wydałam 50 zł.. taki impuls

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te stemple, ale jakoś nigdy wzory nie chcą wyjść na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też nie dawałam sobie rady sama, ale pomogła mi koleżanka i po kilku próbach doszłam do wprawy. ;]

      Usuń
  5. Zaciekawiło mnie kokosowe masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. stemple, w koncu musze je w koncu zakupić :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne nowości :) ja od września przechodzę na odwyk zakupowy :D czas zbierać na wesele i mieszkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne zakupy :D
    ten balsam cedrowy już mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie od dawna kuszą produkty Seboradin i dobrze, że sobie o nich teraz przypomniałam - zapiszę i kupię nareszcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna ciekawi mnie ta wcierka Joanny, muszę ją chyba w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzepę miałam ale tylko szampon, no i playboy dezodorant pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...