3 sierpnia 2014

Zamówienie z ZSK

Na koniec lipca postanowiłam uzupełnić półproduktowe zapasy. Paczuszka przyszła w tym tygodniu. Po otwarciu kartonu moim oczom ukazał się charakterystyczny widok:


Szybko usunęłam zbędne kawałki i zostało to:


Po wyjęciu i ogarnięciu wszystkiego, całość prezentowała się następująco:



- organiczne masło kakaowe - do smarowania ciała po opalaniu, przedłuża opaleniznę; cudownie pachnie, świetnie natłuszcza skórę
- spirulina - do wszystkiego ;]


- kwas hialuronowy 1% - ostatnio miałam 1,5%, ale myślę, że nie będzie znaczącej różnicy; do włosów i skóry
- D-Pantenol 75% - do włosów i skóry; przydatny w razie poparzeń (łagodzi)
- hydrolizat keratyny - do włosów
- ekstrakt: Karnityna, Arginina, Kofeina - do włosów
- naturalny olej z nasion malin - naturalny filtr UV (SPF 28-50); jako serum przeciwsłoneczne
- macerat z marchwi - dostałam jako gratis, jeszcze się zastanowię do czego użyję
oraz butelka ze spryskiwaczem i atomizer 300ml

Szykuje się dużo mieszania i kręcenia. Już mam pewien pomysł. ;]

Buziaki,

13 komentarzy:

  1. Spirulina to zapachowy koszmar, fuu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zamówienie,ja przy moim następnym zamówieniu,zamówię więcej olejków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, kiedyś też zamawiałam półprodukty, teraz idę na łatwiznę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności :)
    Żel hialuronowy, keratyna, panthenol, olej z pestek malin - niezbędniki :)
    Ciekawe, co tam planujesz kręcić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja za niedługo będę musiała jakieś większe zakupy na zsk poczynić :) myślę, że też kupię d-panthenol, może tak samo mi pomoże w ukojeniu skóry jak aloes zatężony x10? Tak samo spryskiwacze się przydadzą :) Miłego kręcenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę alg śmierdzą i ciężko zmyć z twarzy (maseczkę). Ten macerat muszę sobie w końcu kupić, no i kocham kwas hialuronowy!

    całuski i zapraszam
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  7. Też planuję zamówienie w ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa, to ciekawe :) Nigdy nie korzystałam z półproduktów, ciekawa jestem efektów tych miksturek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zaraz chyba sobie strzelę zamówionko na ZSK :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to wygląda już się biorę za składanie swojego zamówienia!
    Jak to dobrze czasami u kogoś coś podpatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...