9 września 2014

Balea maska nadająca blask z figą i perłą - recenzja

W ubiegłym roku podczas ogromnych zakupów w DM'ie, kupiłam m.in. maskę z Balei, którą odnalazłam całkiem niedawno, tak więc leżała sobie w szafie kilka dobrych miesięcy i czekała na swoją kolej. W końcu ją wygrzebałam i zaczęłam używać. Czy się sprawdziła i warto ją mieć? Czytajcie dalej:



OPAKOWANIE

Maska znajduje się w okrągłym, plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml.

ZAPACH

Chemiczny, ale nie drażni. Czuć w nim mieszankę różnych, sztucznych zapachów. Ciężko jest mi do czegoś porównać.

KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ


Rzadka i do tego mało wydajna, dlatego nie obciąża włosów. Niestety szybko się kończy i nie jest treściwa.

SKŁAD

bez silikonów
w skrócie:
woda, emolient, humektant, emolient, emolient, zapach, humektant, antystatyk, konserwant, emolient, konserwant, wit. PP, utrwalacz, emolient, humektant, ekstrakt, proteina, sól morska, wit. E, konserwant
 
Widzimy 4 składniki (poza wodą) przed zapachem i nie ma w nich nic specjalnego. Dopiero później mamy m.in. pantenol, olej słonecznikowy oraz glicerynę. Tytułowy ekstrakt z figi 5. od końca, a proteiny pereł 4. od końca. Zaletą jest to, że maska nie zawiera silikonów ani parabenów.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Kupiłam swoją za ok. 2,5€ w DM'ie, ale dostaniemy ją także na allegro i w innych sklepach internetowych za ok. 10-15 zł.

DZIAŁANIE

Jest to lekka maska nie obciążająca włosów. Dobra na co dzień lub dodawana do innych odżywek albo masek i półproduktów. Co prawda zauważyłam zwiększony blask włosów, ale ta maska przyczyniła się do tego w małej mierze. Sprawdzi się stosowana raz na jakiś czas lub w momencie, kiedy mamy tylko ją pod ręką. ;> Wolę odżywkę z tej serii. (odżywki używam do mycia zamiast szamponu) Nie kupię więcej, ponieważ mam jeszcze kilka masek i odżywek m.in. z DM'u.
_____________________________________________________________________________
 
A na koniec: pojawiła się nowa gazetka Hebe a w niej m.in. -30% na kosmetyki do pielęgnacji włosów!!! Z resztą, sprawdźcie sami:


http://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-09-09-2014,8664/1/
 
 
Wybieram się w piątek do Wrocławia i przy okazji planuję odwiedzić Hebe. Coś czuję, że kupię tam kilka rzeczy. ;]

Buziaki,

11 komentarzy:

  1. interesują mnie te produkty Balea,ale te raczej pielęgnacyjne jak żele pod prysznic,balsamy ;) często właśnie czytam,że te szampony,maski są średnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię ten produkt , moze do niego powrócę niebawem bo teraz próbuję innej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki z DM to ja baardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maski nie miałam i przy ostatnich zakupach wzięłam odżywkę z tej serii. Następnym razem wezmę również maskę i wypróbuję na sobie. Lubię takie maski czy odżywki dawać przed myciem lub na olej, więc wypróbuję w takiej formie i może się sprawdzi. Szkoda tylko, że jest niewydajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ochotę na tą maskę ale chyba się nie skuszę po Twojej recenzji. Wydaje się średniaczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nic nie mialam z Balei...

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Baleę z mango i aloesem (całą serię) i wszystko spisało się świetnie. Szczególnie w okresie, kiedy miałam włosy "przepielęgnowane". Stosowałam wszystkiego za dużo, przez co moje włosy były po prostu KLEJĄCE... Potrzebowałam więc małego urlopu od wysokiego stężenia substancji aktywnych. I ta seria spisała się na medal - zmiękczała bez zbędnego obciążania.
    Szkoda tylko, że tutaj zapach jest nieciekawy, bo zapach mango z aloesem jest cudowny (owocowo-mleczny)! :)

    Ooo nie, wymarzona promocja w Hebe, a ja nie mam żadnego w pobliżu. Zasmuciłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie produkty Balea ale raczej mam ochotę na czarną odżywkę z serii Professional.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej serii szampon do włosów.... szkoda gadać.... nie domywał, nie nabłyszczał, masa w składzie tablica Mendelejewa... miałam do ciała do mycia żel - detergent.... krem do rąk.... badziew... hehhh... cym się tu zachwycać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym ją wypróbować, odżywkę tez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam żadnej maski z Balea, do tej pory tylko 2 szampony i odżywkę, ale dla mnie były super ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...