19 września 2014

Mydło siarkowe do twarzy i ciała - Barwa Siarkowa

Dziś recenzja mydła siarkowego w płynie firmy Barwa:



OPAKOWANIE


Maska znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką o pojemności 300 ml.
 

ZAPACH


Cytrusowy. Na początku nie mogłam sobie przypomnieć z czym mi się kojarzy, ale już wiem: pachnie jak piwo z lemoniadą. ;] Zapach ulatnia się po kilku minutach.

OBIETNICE PRODUCENTA

 
 
Zastanawia mnie tylko dlaczego opis jest w języku angielskim... Dlatego przetłumaczyłam:
Barwa Siarkowa - siarkowe mydło w płynie została stworzona dla skóry z tendencją do krost oraz łojotoku. Pomaga młodzieży, ponieważ redukuje trądzik oraz podrażnienie skóry nadając jej zdrowy wygląd.

SKŁAD


w skrócie:
woda, substancja myjąca, substancja myjąca, antystatyk, humektant, delikatna substancja myjąca, emolient tłusty, antystatyk, substancja myjąca, substancja pianotwórcza, delikatna substancja myjąca, siarka, emulgator, konserwant, sól, humektant, zapach, konserwant, zapach, barwnik
 

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

 
Na stronie KLIK znajduje się lista sklepów, gdzie możemy kupić m.in. ten produkt za ok. 10-12 zł.
 

DZIAŁANIE

 
Produkt jest bardzo wydajny. Zaledwie 1 pompka wystarcza na umycie twarzy. Mydło ładnie oczyszcza twarz. Jest dobre dla osób, które mają problemy ze świecącą się skórą w strefie T (czoło, nos). Nie wysusza. Lubię je używać jako żel pod prysznic. Delikatnie się pieni.
_____________________________________________________________________________
 
A na koniec gazetka Natura ważna jeszcze 5 dni:


http://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-11-09-2014,8728/1/
 
 
 

Buziaki,

13 komentarzy:

  1. Chyba jeszcze nigdzie nie widziałam tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ciała raczej bym go nie używała, ale do twarzy raz na jakiś czas jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mozna to dostać w jakichś stacjonarnych sklepach :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po kliknięciu w link podany w poście wystarczy wybrać miejsce zamieszkania aby wyświetliły się adresy sklepów z kosmetykami firmy Barwa. ;]

      Usuń
  4. nie mialam go, ale kolezanak lubi tą serię

    OdpowiedzUsuń
  5. tani produkt i jak widać dobrze działający,ja jeszcze nie używałam mydeł do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się jeszcze nie soptkałam z tym produktem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam przekonana do produktów z siarką, ale ostatnio kupiłam maseczkę do twarzy i sprawdziła się super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę ten produkt i nie używałam produktów z siarką jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to ciekawy produkt, zamierzam kupić tonik, ale jakoś nie mogę się zebrać, ale szczerze mówiąc mydło w kostce po czasie mnie zawiodło, tylko że było to troszkę czasu temu.

    OdpowiedzUsuń
  10. o, produkt wydaje się całkiem spoko, podoba mi się jego skład, za taką cenę warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam w kostce i dawało radę! Ale za często nie polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...