28 września 2014

Włosowe podsumowanie września

sierpień 2014
wrzesień 2014

Zanim zaczniecie pytać: nie, nie farbowałam. Zdjęcie włosów z sierpnia było robione w ciągu dnia w świetle dziennym. Natomiast dzisiejsze ok. 2 godziny temu w sztucznym świetle. Niestety nie oddaje rzeczywistego wyglądu włosów, ponieważ w tym celu musiałabym wrzucić tutaj zdjęcie z lampą błyskową, co jeszcze bardziej przekłamałoby ich wygląd.                                                                                                                                                      

Kosmetyki używane we wrześniu:



Odżywki:

- Balea - odżywka z kokosem i kwiatem tiare (do mycia odżywką; dziś ją zużyłam, dlatego nie ma jej na zdjęciu)
- Planeta Organica - balsam cedarowy
- Garnier Ultra Doux - z awokado i masłem karite
- Seboradin - balsam regenerujący z żeń-szeniem
odżywka półproduktowa z filtrem przeciwsłonecznym
- Green Pharmacy - balsam przeciw wypadaniu

Maski:

- Scandic Line - maska kokosowa
- NaturVital - maska aloesowa
- Alverde - masło do włosów

Oleje:

- Receptury Babuszki Agafii - olej przyspieszający porost włosów
- Babydream

Wcierki:

- Seboradin - lotion przeciw wypadaniu
- Joanna Rzepa

W tym miesiącu nie oczyszczałam włosów szamponem. Na obu zdjęciach po laminowaniu żelatyną. Dzisiaj do żelatyny dodałam odrobinę każdej z maski i odżywki oraz kilka kropel oleju na długość.

Kupiłam CP, które zażywałam co 2 dni po 2-3 tabletki. Dzięki temu nie miałam problemu z rozdwajającymi się lub łamiącymi paznokciami. Dodatkowo raz na 2-3 dni piłam szklankę świeżo-wyciśniętego soku z jabłek, mango, ananasa lub mieszanki różnych owoców. Zauważyłam przyrost włosów (pomimo tego, że nie widać na zdjęciu), a jedną różniącą się rzeczą było właśnie picie soków owocowych, więc w przyszłym miesiącu również będę piła świeże soki i mam nadzieję, że ponownie wpłynie pozytywnie na wzrost moich włosów.

Przedwczoraj pojawiła się nowa gazetka Natura (kliknij w obrazek):

Buziaki,

12 komentarzy:

  1. wyglądają na prawdę dobrze.wprawdzie w sierpniu widać większy blask,lecz w we wrześniu również ładnie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę. ;]

      A co do zdjęć, to inna pora dnia i inne światło. W rzeczywistości wrześniowe włosy bardziej się błyszczały.

      Usuń
  2. jakie piękne i gęste włosy, super! po odwiedzeniu kliniki HairMedica również moje włosy zyskały na objętości, a przede wszystkim zapomniałam co to znaczy łysienie plackowate, z którym zmagałam się rok! ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;]

      Gratuluję i również ściskam. ;>

      Usuń
  3. Piękne masz włosy :3 Moje niestety nie są już tak grzeczne jak twoje :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;] Moje nie odstają, ponieważ zmieniłam kilka produktów oraz na zdjęciu po lewej są prosto po fryzjerze.

      Usuń
  4. U mnie tak samo - co zdjęcie to inny kolor włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale różnica w kolorze ;D Ciekawych produktów używałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham maskę Natur Vital :) Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...