25 września 2014

Wrzesień ze smartfonem, czyli Onyxia fotografuje

Za oknem deszcz, dlatego w czwartek wieczorem (już weekend!) pragnę podzielić się chwilami, które zapragnęłam uwiecznić na zdjęciach, tymi, które wydarzyły się w tym miesiącu oraz tymi, które poprawiły mi humor i/lub były dla mnie z jakiegoś powodu ważne.
 


 
 
Zaczął się sezon na grzyby, więc wybrałam się z rodziną do lasu. Taki okaz po prostu musiałam sfotografować.
 
 
Widuję je przez okno każdego dnia, a często zapominam jakie są piękne. ;]

 
Mój jedyny (potrójny ;D) zakup kosmetyczny w tym miesiącu. Nie byłam do końca przekonana co do kupna, ale kiedy okazało się, że w Naturze trzeci lakier gratis, a ja nie wiedząc o tym planowałam zakup dwóch tego typu produktów, pomyślałam że lepiej jest mieć więcej niż mniej. Nieważne, że mam bardzo podobny malinowy i piaskowy. Takiej okazji nie mogłam przepuścić. ^^ Ten niebieski lakier piaskowy z Catrice mam w chwili obecnej na paznokciach i pomimo, że z niesamowitego efektu jaki otrzymujemy po pomalowaniu nim paznokci, niestety nie grzeszy trwałością.


Na początku miesiąca wybrałam się do wrocławskiej Magnolii, gdzie wstąpiłam m.in. do sklepu o nazwie: "Kuchnie świata". Było tam mnóstwo makaronów z Azji, napojów gazowanych z USA i wiele, wiele innych. A ja, jako miłośniczka Stanów Zjednoczonych musiałam spróbować przynajmniej ich napoju, czyli coli o smaku migdałowym. Oryginalną Coca Colę lubię wypić raz na jakiś czas, ponieważ jest jak dla mnie za słodka. Ta natomiast ma bardzo ciekawy i delikatniejszy posmak, ale w dalszym ciągu nie jest to napój odpowiedni na co dzień - co prawda mniej słodki, ale wciąż za słodki. ;> Drugim produktem była czekolada z ciasteczkami - jeszcze słodsza, ale równie pyszna. (Haha, powinnam nagrywać vlogi z recenzjami jedzenia ;D)

 
Kolejnym sklepem, który odwiedziłam był The Body Shop. Akurat rozdawali próbki nowych produktów. Nie byłam sama, dlatego każda z nas dostała coś innego. Dla siebie wybrałam masło czekoladowe.
 

Standardowa kreska robiona eyelinerem w pisaku, wytuszowane rzęsy oraz pomalowane cieniem brwi oraz moje włosy (bo włosy muszą być), czyli jak wyglądam po całym dniu. Nie, nie używam podkładu, pudru itp. W ciągu tygodnia zazwyczaj maluję czarną kreskę na linii wodnej, ale tym razem postanowiłam po ponad roku przypomnieć sobie jak wyglądam z kreską na górze.

 
Kilka lat temu byłam na ich koncercie i kiedy dowiedziałam się, że znowu będą grać, nie wahałam się ani chwili i razem ze znajomymi wybraliśmy się na ich koncert.
 

Na górze zdjęcia znajduje się nowa domowniczka, a na dole ucieka przed nią kilkuletni, przerażony kocur, (który kilka sekund wcześniej syczał). ;] Minął miesiąc odkąd zamieszkała pod moim dachem, a ja nadal nie mam pojęcia jak ją nazwać... Sugestie? A druga sprawa: Jak zaprzyjaźnić małą kotkę z wysterylizowanym kotem?

 
Miły, kwiatowy akcent na zakończenie. ;]
______________________________________________________________________
 
A w Hebe promocja m.in. na maskę do włosów KALLOS BANANOWĄ! (klik w obrazek)
 
http://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-18-09-2014,8853/1/
 
 
Buziaki,

9 komentarzy:

  1. moja wizyta w lesie nie skonczyła się za dobrze;/ - niestety , bo spodobało mi sie zbieranie grzybów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Kuleczka? Misia? :D Polecam fanpage Koty na facebooku, tam jest duzo informacji i na pewno cos znajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;] Czytałam różne artykuły w internecie, a nawet oglądałam filmy na yt. Tak, są takie filmy na yt. ;D Ale o fb nie pomyślałam, więc na pewno zajrzę. W sumie to chyba pozostało mi czekanie, ponieważ z dnia na dzień się nie zaprzyjaźnią.

      Usuń
    2. To dobrze, pokaż kiedyś ich pyszczki w pełnej okazałości :)

      Usuń
    3. Jak tylko zobaczę, że się razem bawią, z pewnością wrzucę zdjęcie. ;]

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, a maska Kallos będzie moja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :) grzyb piękny :P u mojej koleżanki starszy kot poprostu z czasem przywykł do młodego grasującego kociaka :) Daj mu troszkę czasu to myślę, że się oswoi z nową koleżanką ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...