19 października 2014

Jak dociążyć włosy tak, aby ich nie przeciążyć?

Dzień kończy się coraz szybciej, dlatego też zdjęcia robione po południu zarówno w terenie jak i w pomieszczeniu wychodzą nie najlepszej jakości. Całe szczęście niedługo wolne. ;]

Dzisiaj sposób na to, aby włosy były dociążone po każdym myciu, ale nie obciążone i przyklapnięte.

  1. Nakładamy sprawdzony olej przed myciem. (w moim przypadku min. 3 godziny)
  2. Zmywamy 2 razy odżywką*
  3. Nakładamy ulubioną odżywkę/maskę na skórę głowy (najlepiej coś lekkiego lub ziołowego).
  4. Na długość nakładamy maskę proteinową,**
  5. humektantową,**
  6. emolientową.**
  7. Na końce nakładamy kroplę olejku.
  8. W razie potrzeby dodajemy więcej kropel i rozprowadzamy wyżej. (max. od połowy długości)
  9. Zostawiamy na 2 godziny.***
  10. Płuczemy chłodną wodą.

NIE MUSICIE STOSOWAĆ WSZYSTKICH KROKÓW!
W skrócie: im włosy są bardziej kręcone, zniszczone oraz trudniejsze do obciążenia, tym więcej kroków dokładamy. Dla przykładu: włosom prostym, łatwym do obciążenia wystarczą 2 pierwsze kroki, czyli: nałożenie oleju przed myciem i odżywki po, a kręconym, rozjaśnianym, zniszczonym prostowaniem mogą być potrzebne wszystkie etapy.

UWAGA: Jest to bogata pielęgnacja, więc nie należy jej stosować za często. Ja stosuję ją raz na tydzień, ale dla niektórych może wystarczyć raz na 3-4 tygodnie.

*jeżeli odżywka obciąża Wasze włosy, zmywacie szamponem
**lub po prostu mieszankę masek/odżywek
***im łatwiej jest obciążyć Wasze włosy, tym mniej czasu mieszanka powinna pozostać; może wystarczyć 10 minut
_____________________________________________________________________
Gazetka Hebe ważna jeszcze 10 dni:



Buziaki,

19 komentarzy:

  1. moje włosy raczej ciężko obciążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje albo są przeciążone jak wczoraj, albo za lekkie, zwłaszcza końcówki :/ ciężko z nimi mam pod tym względem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie taka pielegnacja najlepiej spisuje sie co mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz grube włosy! O_o
    Stosuję podobną pielęgnacje, z tymże zawsze uzywam szamponu ;)
    www.elle88dw1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy bardzo łatwo przeciążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby tylko mi się tak chciało.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ale długo się z tym schodzi :) Moje włosy łatwo przeciążyć, więc dwa pierwsze kroki starczą w zupełnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest tak, że muszę zachować rozsądek i stosować tylko szampon i odżywkę d/s. Ewentualnie potem odżywkę lekką b/s albo coś w spray'u. Zastosowanie jakiegokolwiek olejku/jedwabiu kończy się posklejanymi strąkami. I faktycznie najlepiej działa nie zimna woda, ale zimny nawiew suszarki - żadnego puchu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wystarczy dobra odżywka, by były fajnie dociążone :) Bo obciążyć je łatwo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję ale małymi krokami bo moje włosy za szybko mozna przeciążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żebym nie wiem co zrobiła, to takich pięknych włosów mieć nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę mi miło. :)
      Wszystko jest możliwe.

      Usuń
  13. Ja osobiscie od dawna pracuje nad wlosami. .. co do kosmetykow... Zapraszam na rozdanie, gdzie można wygrac fajny zestaw preparatow do wlosow. Www.szkatulkapiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...