1 października 2014

Kremowy peeling do stóp - recenzja

Zapraszam na recenzję peelingu do stóp (i nie tylko):


OPAKOWANIE

 
Peeling znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 75 ml.
 

OBIETNICE PRODUCENTA I SKŁAD

 
 
Skład jest oparty na parafinie. Dalej widzimy m.in. mocznik i alantoinę, czyli substancje nawilżające znajdujące się przed zapachem. W składzie co prawda znajdują się silikony, ale dzięki nim, skóra po użyciu kosmetyku jest gładka i miła w dotyku.
 

CENA I DOSTĘPNOŚĆ

 
Na stronie KLIK znajduje się lista sklepów, gdzie możemy kupić m.in. ten produkt za ok. 6 zł.
 

DZIAŁANIE

 
Stopy po użyciu są miękkie, gładkie, nawilżone i miłe w dotyku. Dzięki całkiem gęstej konsystencji produkt starcza na bardzo długo. Nie lubię używać różnorakich balsamów ani kremów do ciała, dlatego ten kosmetyk jest dla mnie idealny, ponieważ jednocześnie złuszcza i nawilża - takie 2w1. Nie trzeba czekać na wchłonięcie, po spłukaniu nie zostaje tłusty film. Peeling nie wysusza skóry nawet po długotrwałym stosowaniu. Działa lepiej niż peelingi za 30 zł.
_____________________________________________________________________________
 
Od dzisiaj jest ważny "Skarb" z Rossmanna: (klik w obrazek)

http://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-10-2014,9051/1/

Buziaki,

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki do stóp :) Tego nie używałam a może się skuszę- moje stopy są strasznie przesuszone :(

    OdpowiedzUsuń
  2. taniuszek i jaki dobry :D -to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam peelingu do stóp, zazwyczaj na te partię używałam tego do ciała:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po peelingi do stóp sięgam nie tak często, bo zawsze peelinguję stopy przy okazji ciała ;) Ale produkty tej marki lubię, więc pewnie wypróbuję :) Mam peeling do stóp z Biedronki i nijak go wymęczyć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...