5 października 2014

Szampon pokrzywowy do włosów przetłuszczających się - Barwa

Czas na włosową recenzję. W tym poście napiszę swoją opinię nt. szamponu do włosów przetłuszczających się z serii Barwa Ziołowa:
 

OPAKOWANIE

Szampon znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml.

OBIETNICE PRODUCENTA I SKŁAD

 
Jak widać, w składzie nie ma parafiny, parabenów ani silikonów. Na 2. miejscu znajduje się silny składnik myjący, dalej słabsze substancje myjące. Widzimy też m.in. hydrolizat keratyny oraz tytułową pokrzywę przed zapachem.
 

KONSYSTENCJA I ZAPACH

Szampon ma konsystencję rzadkiego żelu. Jest zielony, półprzezroczysty i pachnie ziołami. Zapach nie utrzymuje się na włosach.


 

 CENA I DOSTĘPNOŚĆ

 Na stronie KLIK znajduje się lista sklepów, gdzie możemy kupić stacjonarnie m.in. ten produkt za ok. 3-4 zł.
 

DZIAŁANIE

Szampon to typowy ździerak (szampon oczyszczający). Stosuję go do oczyszczania średnio raz w miesiącu. W moim przypadku, jeżeli używałam go raz w tygodniu, przesuszał moje włosy przez zioła w składzie, (ponieważ z natury mam suche włosy). Jednak po dostosowaniu częstotliwości stosowania go do swoich potrzeb, włosy po jego użyciu zostają podniesione od nasady, skrzypią i widać, że są świeże i oczyszczone. Przedłuża (u mnie) świeżość włosów o połowę czasu (czyli np. myjąc włosy co 2 dni, możemy je myć co 3). Jest wydajny. Według mnie przy częstym używaniu sprawdzi się u prostowłosych.
 
______________________________________________________________________
 
Na koniec gazetka Hebe, w której są dostępne m.in. kosmetyki kolorowe do oczu -25%:


KLIK KLIK
 
 
Buziaki,

 

11 komentarzy:

  1. ja niestety po tym szamponie mam siano na głowie i nie mogę rozczesac włosów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pewnie ze względu na zioła powodowałby mega puch .

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon, a teraz mam wersję ze skrzypem i bardzo jestem zadowolona z tego szamponu, ale również nie używam go na co dzień. Stosuję do oczyszczania raz na 2-3 tygodnie. I tu się spisuje świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest taki szampon-masakrator, który silnie oczyszcza, przesusza ziołami, a nie ma nic, co mogłoby nawilżyć i wygładzić włos. :D Ja używam takiego co tydzień, bo inaczej mam przeciążone włosy (i innych również z Barwy, ze względu na cenę i właśnie mycie aż do efektu skrzypiących włosów).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go, ale może wypróbuje go w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety nie mam prostych włosów, ale babcia poleca ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  7. lubiłam się z nim ;)) warto wypróbować też inne wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi się spodobał, ale niestety ma propylene glycol, który mnie uczula..... :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...