14 listopada 2014

Kosmetyk wielozadaniowy - Miss Sporty Smoky Eyes

Przedstawiam kosmetyk, który nadaje się nie tylko do pierwotnego użycia, jakim jest cień do powiek, ale także do wielu innych, a kupiłam go za 2,59 zł. Do czego jeszcze można go użyć? Przekonajcie się same czytając dalszą część posta. ;]


 CENA I DOSTĘPNOŚĆ


Cena regularna to 10,39 zł, ale obecnie w Rossmannie kosztują 5,19 zł w cenie na do widzenia. Dodatkowo do listopada trwa promocja 1+1, co daje nam +/- 2,5 zł za sztukę.

DZIAŁANIE


Cienie są zapakowane w naprawdę małym, plastikowym (ale mocnym, ponieważ przeżyło bezładne wrzucanie do torebki) opakowaniu, co nie zmienia faktu, że starczają na bardzo długi czas użytkowania. Kupiłam je po raz pierwszy w maju i przez pół roku używania (szczególnie najciemniejszego cienia średnio 5 razy w tygodniu do brwi), zostało jeszcze tyle produktu:

z lewej nowy cień, z prawej po pół roku
Smoky Eyes robi się w bardzo prosty sposób nakładając po kolei każdy z cieni. Na nałożoną bazę na powieki i brwi użyłam cienia Miss Sporty. Dodatkowo zrobiłam czarną kreskę eyelinerem nad rzęsami i na linii wodnej oraz nałożyłam tusz. Makijaż po 6 godzinach prezentował się prawie tak samo:

Z daleka ciemny cień w zewnętrznym kąciku oka był bardzo widoczny.

Kosmetyk możemy używać:
- jako cień do powiek
- jako cień do brwi (najciemniejszy)
- do zrobienia subtelnej kreski nad rzęsami (najciemniejszy)
- jako rozświetlacz (najjaśniejszy)
- pod łuk brwiowy (najjaśniejszy)
- dla uwydatnienia ust (najjaśniejszy)
i wiele innych, których jeszcze nie odkryłam... ;]

Nie pasuje mi jedynie aplikator dołączony do opakowania, który szybko się zepsuł oraz ciężko nakładało się nim cienie, o blendowaniu nie wspominając, ale mimo to, zazwyczaj posługuję się moimi pędzlami do makijażu.

Podsumowując:
Zalety:
+ świetna pigmentacja
+ wydajność
+ cena
+ trwałość
+ wybór kolorów
+ wielozadaniowość
Wady:
- aplikator
______________________________________________________________________
Na koniec gazetka z Rossmanna, gdzie możecie kupić ten cień, więc biegnijcie póki jeszcze jest. ;]

KLIK
Buziaki,

47 komentarzy:

  1. O, "moje" kolory! Ale mam już tyle cieni, że muszę się powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolorki :) Nigdy nie używam aplikatorów dołączonych do cieni- wolę swoje pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być niezły produkt! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki piękne, ale wydaję mi się że na Twoich oczach są dużo mniej wyraziste i stapiają się ze sobą.. ale może to tylko na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odległości kilkunastu/kilkudziesięciu cm wyglądają jak 1 cień, ale wystarczy odejść kilka kroków dalej, a zewnętrzne kąciki wyglądają jak pomalowane czarnym. ;]

      Usuń
  5. To typowo matowe cienie? Że ich nie widziałam, a szukam wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciemniejszy brąz jest matowy, natomiast reszta ma mieniące się drobinki. ;]

      Usuń
  6. Ja mam taki z essence podobny :) również jest wielozadaniowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki produkt za 2,50zł? Chyba pójdę do Rossmana i kupię 10 opakowań. :)

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tych pacynek nigdy nie używam, nie potrafię się nimi malować. zdecydowanie stawiam na pędzelki. A Makijaż naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka niepozorna paletka a jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie Miss Sporty były moimi pierwszymi cieniami ;) teraz przerzuciłam się na nieco inne, ale z tego co widzę to poprawiła się ich jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, jaki fajny i niedrogi kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te kolorki. Idealne na jesień :>

    OdpowiedzUsuń
  13. takie cienie są najlepsze, bo oszczędzasz na innych produktach, które on ci zastąpi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak za taką cenę nawet nie ma co się zastanawiać. Warto kupić i przetestować :) Cenię sobie jak coś może mi posłużyć do różnych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorystyka tej paletki jest w moim guście :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolorki.Oko fajnie wygląda. Lubię kosmetyki kilka w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo dobrze wiedzieć ;) chętnie kupię taką małą paletkę podstawowych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdybym tylko potrafiła się malować cieniami.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze cieni z Miss Sporty, ten zestaw bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci to wyszło- szkoda, że ja nie umiem się tak malować..
    A do Rossmanna chyba muszę się przejść i skorzystać z promocji... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba muszę się skusić! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolory ma świetne takie codzienne

    OdpowiedzUsuń
  23. jak na tą cenę to rzeczywiście jest ie do pokonania, jeżeli ktoś startuje z makijażem :) Bardzo fajne zwrocenie uwagi na to, że tani nie znaczy zly :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne te cienie, w dodatku za niską cenę. Chyba się skuszę :)
    Może weźmiesz udział w konkursie zorganizowanym z Oasap? Do wygrania płaszczyk/narzutka.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna paletka, ja w ogóle nie maluję powiek

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam anty talent do cieniowania oczu ale makijaż fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech, wciąż czytam super promocjach w Rossmanach, a miałam oszczędzać :P A teraz mnie kusi, żeby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie podoba mi się makijaż. Ale ja osobiście bardzo rzadko używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna paleta, ale ja takiej nie widziałam nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie się prezentuje. I jaki wielofunkcyjny, super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. jak za tą cenę efekt jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Aplikator faktycznie słaby.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jakoś nie mam przekonania do marki miss sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się kolorystyka tych cieni :) Jednak w moim Rossmannie on nie jest w cenie na do widzenia :O

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...