17 listopada 2014

Promocja Rossmann 1+1 i inne - listopad 2014

W poniedziałek rozpoczęła się promocja 1 kosmetyk i drugi w tej samej lub niższej cenie gratis, więc po prostu nie mogłam nie skorzystać i kupiłam:

  1. Sally Hansen - nr 290 - na początku chciałam kupić 2 lakiery tej firmy, ale kolory, które mi się spodobały, miałam już w domu, więc wybrałam tylko ten topper.
  2. Revlon - nr 935 - cenowo podobnie do SH, więc para prawie idealna ;] ; Kolor przekłamany: w rzeczywistości jest to jasny, szary ze złotymi drobinkami.
  3. Lovely - Mirror Nails nr 1 - Potrzebowałam jakiegoś żywego koloru, ale również takiego, którego nie posiadam w swojej kolekcji i padło właśnie na też róż, który powinien tworzyć "efekt lustrzanej powierzchni"; Coś nowego, czyli coś dla mnie.
  4. Wibo - Liner nr 13 - Zwykły, czarny linerek, którego miałam zamiar kupić już dawno i w końcu mi się to udało.
  5. Lovely - Curling Pump Up Mascara - klasyk; Uwielbiam podkręcające tusze i był to także planowany zakup.
  6. Miss Sporty - cień do powiek (RECENZJA) - 4 opakowania kosztowały mnie 10 zł z groszami. Planowałam kupić 2, ale również przeznaczyć na nie 10 zł, więc ze względu na to, że już ich nie będzie, musiałam zrobić zapas.
Przy okazji uzupełniłam inne zapasy:

  1. Tymbark - Fruktajl ananas-kokos - Smak pina colady jest jednym z moich ulubionych, a do tego bez cukru, z wyczuwalnymi kawałkami owoców. Pycha. Kupiłam 3 opakowania. ;] Bardzo lubię też wersję z mango.
  2. Joanna Naturia - odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą - Kupiona przed chwilą do mycia odżywką.
  3. Sensodyne - pasta + płyn - Kupuję zawsze, kiedy widzę w jakimś supermarkecie. Tym razem w Biedronce.
Na zakupy w Rossmannie planowałam przeznaczyć 50 zł. Wyszło 48,25 zł. :D Zakupy były przemyślane i zaplanowane. Kupiłam wszystko, co ustaliłam przed wejściem do sklepu. Jeśli chodzi o rok 2014, to kolorówkę mam uzupełnioną. Z kosmetycznych rzeczy w grudniu planuję zakup wcierki do włosów i może jeszcze czegoś, a później czekamy na Nowy Rok. ;]

A co Wy ciekawego dorwałyście w tym miesiącu?
_________________________________________________________________________
Przypominam o rozdaniu, w którym do nagrody pocieszenia zostaje dorzucony grzebień drewniany oraz niespodzianka:
_____________________________________________________________________
Oraz gazetka z dayli, w której widziałam m.in. suchy szampon Batiste za 11,99 zł! Byłam w tej drogerii kilkukrotnie i nie zauważyłam... Cała gazetka do przejrzenia po kliknięciu w obrazek:

Viewer_small_dayli-00
Buziaki,

41 komentarzy:

  1. Ja trochę rzeczy dorwałam :D
    Ten tusz również wpadł w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż tak lubisz te cienie ? :D Kurcze, może i ja się skuszę na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się cienie od Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zakupy, ja o tym tuszu z Lovely słyszałam wiele dobrego. :)
    osobiście jakichś kosmetycznych zakupów ostatnio nie robiłam (kupiłam tylko zalotkę), ale w tym tygodniu muszę się wybrać po zmywacz do paznokci, szminkę i pewnie w weekend zrobię napad na Yves Rocher, haha. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. musze uzupelnić braki tuszu lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tusz z Lovely mam i uwielbiam a cienie z ms miałam tylko w innych kolorach i sprawdziły się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie kupuję na tej promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skorzystam z tej promocji Rossmanna;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajjj nie byłam jeszcze w Rossmannie, pewnie jak jutro skocze to już nie będzie tych cieni :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też upolowałam jeden z Sally i kilka innych, muszę zrobić haul :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super nowości, ciekawi mnie Sally Hansen :D

    OdpowiedzUsuń
  13. odzwykę z Joanny tez uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam na tej promocji lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również skusiłam się na Rossmannowską promocję i zakupiłam puder, róż, podkład i tusz ;) Więcej kolorówki nie potrzebuję, przynajmniej na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj dorwałam dwie szminki z rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze dziś planuję się wybrać do rossmana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tusz z Lovely również kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tusz znajduje się na mojej chciejliście ;) a tymbark muszę koniecznie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zapasy! :P
    Ja już dawno nic nie kupiłam z kosmetyków, na razie oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy, ja nie uległam promocji

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja skusiłam się tylko na ten tusz, a drugi egzemplarz oddałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie ma kobiety, która nie skorzystała z tej promocji w Rossmannie :P Ja tym razem postawiłam na Eveline Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam identyczną maskarę- aż dziwne, że dopiero ją odkryłam. Jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszalałaś z tymi cieniami Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szaleństwo z tymi cieniami :D jak widzę takie zakupy to sama mam ochotę dany produkt kupić "bo musi być w nim coś niezwykłego" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie szaleństo zakupów nie ogarneło na tego rocznej promocji i wyszłam z rossmana z doslownym "nic" ;p
    Bardzo podoba mi się paletka; niegdy wczesniej nie zwrocilam na nia uwagi, przy najblizszej okazji muse ja sprawdzic :)


    Dodaje do obs :) Będzie mi niezwykle miło jeśli znajdziesz czas, by zajrzeć do mnie :)
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No to Ci się udały zakupki! Ja w sumie kupiłam tylko dwa lakiery do pazurków, nie mam potrzeby dokupywać kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też skorzystałam z tej promocji Rossmanna.
    Zrobiłaś ładny zapas cieni do powiek :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja kupiłam lakiery Sally Hansen dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  31. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No widzę, że skusiłaś się na tą promocję, ja tym razem zrezygnowałam z pokusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie zrobiłam zakupów w Rossmanie, wszystko mam :]

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo lubię tą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy będzie nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę. ;] Także na 100% dzisiaj.

      Usuń
  36. Do takich promocji w Rossmannie to przygotowuje się już tydzień wcześniej i zbieram informacje co warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę w końcu spróbować tej maskary z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. z cieniami poszalałaś:) ja odpuściłam tą promocję:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...