30 listopada 2014

Włosowe podsumowanie listopada

Tak prezentują się moje włosy dziś i miesiąc temu:





W tym miesiącu oczyszczałam włosy Barwą z pokrzywą, a później nałożyłam odżywkę Garnier aik, czego rezultaty widać na pierwszym zdjęciu. Włosy wyglądają na mniej dociążone i sypkie niż miesiąc temu, z powodu użycia tak małej ilości kosmetyków.

Co drugi dzień piłam skrzypokrzywę oraz w minionym tygodniu zaczęłam przyjmować drożdże raz na 2-3 dni. Zamierzam zwiększyć częstotliwość oraz przedłużyć suplementację min. do końca grudnia. W przyszłym miesiącu mam zamiar postawić na przyspieszenie wzrostu włosów, więc kiedy tylko zamówię wcierki w DDD, biorę się za wcieranie.

____________________________________________________________________
Rossmann'owski Skarb:
Viewer_small_01
KLIK

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. albo mi się wydaje,ale widocznie zgęstniały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jednak tak się po prostu ułożyły. ;]

      Usuń
  2. Skrzypokrzywę też dzielnie piję codziennie,ale do drożdży chyba nigdy się nie przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak idzie zapuszczanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę coś na ten temat. ;]

      Usuń
  4. Piękne, zdrowe włosy ;-) A masz już listę wcierek jakie planujesz zamówić?

    zapraszam do siebie: http://rudzielec2.blogspot.com/

    P.S.Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Z pewnością będę chciała przetestować wcierkę Kulpol L-102 oraz wodę brzozową.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wow, cóż za różnica! Twoje włosy, na dzień dzisiejszy, niesamowicie błyszczą i są takie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pijesz drożdże czy bierzesz je w tabletkach?
    Ładne masz włosiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy teraz!

    OdpowiedzUsuń
  8. taką gęstość i blask bym mieć chciała...

    OdpowiedzUsuń
  9. na drugim zdjęciu bardzo ładnie wydobyłaś blask włosów!

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę takiej zmiany, masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zmiana! Naprawdę ekstra. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleeee różnica! Moje włosy ostatnio też przechodzą niezłą kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja skrzypopokrzywą płukałam tez włosy - naprawde fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chciałabym zagęścić włosy, na razie szukam skutecznej wcierki. Póki co testuję Jantar

    OdpowiedzUsuń
  15. ogromna różnica,aż dziwne,że to tylko miesiąc:) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...