3 listopada 2014

Włosowe podsumowanie października

Tak prezentują się moje włosy dziś i miesiąc temu:



(na dzisiejszym zdjęciu (po lewej), włosy odgniecione od kitki)

I porównanie z włosami z przed roku:

Używane kosmetyki do włosów: te, które we wrześniu.

Wewnętrznie przyjmowałam 3-4 tabletki CP dziennie (niezastąpione przeciw łamaniu i rozdwajaniu moich paznokci). W tym miesiącu będę kontynuowała kurację. Prawie codziennie piłam świeżo wyciskane soki z owoców, które pozytywnie wpłynęły na kondycję oraz wzrost moich włosów.

W listopadzie wracam do oleju musztardowego nakładanego na skórę głowy oraz zaczynam pić skrzypokrzywę.
____________________________________________________________________
Rossmann'owski Skarb:
KLIK KLIK

Buziaki,

49 komentarzy:

  1. Włosy wyglądają dużo zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie podrosły, a przez rok nabrały blasku ;) zmiana bardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blask ;) widać że dbasz o włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne!
    ps. piękny kolor, dołączam od obserwatorów by śledzić dalsze postępy

    OdpowiedzUsuń
  5. oleju musztardowego jeszcze nie stosowłam niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, że o oleju musztardowym! ;D Musi być obłędny!! <3 A włosy super! Ładnie błyszczą!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. końcówki ładnie zagęszczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz te włosy, pełne blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża różnica, teraz włosy są lśniące i piękne :)
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że nie urosły Ci dużo włosy od zeszłego roku.
    Czaję się na tę pomadkę, ale jeszcze jej nie widziałam w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W minionym roku 3 razy odwiedziłam fryzjerkę. ;] W tym roku włosy są już zdrowe, więc ograniczę podcinanie i spróbuję przyspieszyć porost.
      A te pomadki widziałam ostatnio w Rossmannie.

      Usuń
  11. Wow, niesamowita zmiana:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o oleju musztardowym to jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy ładnie się błyszczą :) Chciałam ten SKARB ale już zabrakło go u mnie w Rossmanie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne włosy :) Ja tez piję pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za zmiana :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu porządnie zająć się moimi włosami, bo ostatnio straciły blask ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. widać efekty, włosy pięknie błyszczą i widać, że są zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jej to drugie zdjęcia robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jakie piękne u mnie nie widać takich efektów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;]
      Nie martw się, jeżeli będziesz o nie dbała to już niedługo staną się zdrowe.

      Usuń
  20. gdy człowiek chce i się postara - efekty przyjdą :) Jesteś na to świetnym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Zawsze staram się wyznaczyć sobie realne cele i wytrwale do nich dążę.

      Usuń
  21. Uwielbiam świeżo wyciskane soki :)
    Twoje włosy są śliczne- w ogóle masz bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać różnicę :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają dużo, dużo zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olej musztardowy? A to ciekawe :) Nie słyszałam o nim

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest duża różnica :)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  26. Różnica kolosalna:) nabrały blasku przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...