22 grudnia 2014

Alverde - Masło do włosów z olejem awokado i masłem shea

Kosmetyk inny niż większość, ponieważ już na drugim miejscu ma w swoim składzie olej! Czy przez swoją odmienność okaże się dobry? A może obciąży włosy?


Opakowanie

Masło znajduje się w plastikowym, zakręcanym opakowaniu o pojemności 200ml.


Skład

Jak już wspomniałam, na drugim miejscu w składzie mamy olej sojowy. A dodatkowo rycynowy, awokado, jojoba i słonecznikowy. Oprócz tego znajduje się masło shea i kakaowe. Mamy również glicerynę oraz proteiny kukurydzy, pszenicy i soi.

Jest to produkt wegański, organiczny.


Konsystencja i zapach


Tak gęstego kosmetyku wcześniej nie widziałam! Masło ma mocno zbitą konsystencję, przez co jest niesamowicie wydajne. Zapach typowy dla kosmetyków roślinnych, który nie utrzymuje się na włosach.


Cena i dostępność

Kosztuje 3,45€ w drogeriach DM. Nie jest dostępny w Polsce stacjonarnie, ale możemy go kupić przez Internet.


Działanie

Na opakowaniu pisze, że masło należy nałożyć na włosy przed myciem na 5-10 minut lub pozostawić po myciu bez spłukiwania. W drugim przypadku bardzo łatwo o przeciążenie włosów nawet jeżeli użyjemy niewielkiej ilości produktu, dlatego ja postanowiłam zmodyfikować to na swoje potrzeby. Na początku, kiedy zaczęłam używać tego kosmetyku, a moje włosy nie były jeszcze do końca zdrowe, na nałożoną chwilę wcześniej maskę, rozprowadziłam produkt (od ucha w dół). Obecnie wystarcza mi odrobina wmasowana w same końcówki. Pamiętajmy, aby nie używać innych produktów emolientowych (olej w składzie), ponieważ o wiele łatwiej wtedy o obciążenie. Spłukujemy jak zwykłą maskę. W moim przypadku po 30-90 minutach. Jeżeli chodzi o użycie przed myciem, to okazuje się dobrą alternatywą dla olejowania. Jednakże moje włosy bardziej potrzebują dociążenia po myciu. U niektórych może pojawić się problem ze spłukaniem samą wodą. Wtedy można albo nakładać masło przed myciem albo spróbować nałożyć na to odżywkę, która zemulguje produkt.

Co do efektów, to włosy są gładkie, miękkie i dociążone. O wiele szybciej się regenerują oraz łatwiej doprowadzić je do wymarzonego stanu.
_____________________________________________________________________

Na koniec życzę Wam, aby wszystkie życzenia, które usłyszycie w te święta, się spełniły. :*
___________________________________________________________________
Świąteczna gazetka z Natury (CAŁA TUTAJ)
 Viewer_small_gazetka-51-00

Buziaki,

18 komentarzy:

  1. Mam tą maskę w swoich zapasach :)
    Widzę, że masz błąd w tytule :)
    Balea zamiast Alverde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki. :D Przez te święta nie mogę się skupić. A dzisiaj kilkukrotnie przyglądałam się opakowaniu, czytałam skład i analizowałam wpis. Najistotniejsze uznałam za oczywiste i niepotrzebnie zignorowałam. ;]

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten produkt. Stosuję przed myciem zamiast oleju :) Błysk włosów gwarantowany! :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta maska, chyba się skuszę ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie uzywalam, ale bardzo lubilam ;) Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ta maska zrobila na mnie bardzo dobre wrażenie. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam wielu olejków do włosów, aktualnie z loreal mythic oil i schwarzkofp oraz szampon i maskę kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Kochana :)
    Mam odlewkę tego masełka, ale nie używałam jeszcze, chyba pójdzie u mnie przed myciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już go gdzieś na oczy widziałam, ale ponieważ ma masło shea to dałam sobie spokój z zakupem-moje włosy się z tym składnikiem nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem! Muszę się skusić ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, ze Alverde ma taki kosmetyk. Ale patrząc, że u mnie seria z Awokado i winogronem się nie sprawdziła to nie mam ochoty go próbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe. Nigdy nie używałam masła do włosów :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  12. masło do włosów póki co jest mi obce:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym stosować je na same końcówki ,bo na całą długość zbyt byłyby obciążone .

    Wesołych Świąt ! :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki alverde są dla mnie nei do osiągnięcia :((... a na allegro sa strasznie drogie; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy nie lubią masła shea, ale szkoda że produkty Alverde nie są łatwo dostępne ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo zawitam do DM-u, więc możliwe, iż skuszę się na ową maskę do włosów :) Chociaż obawiam się, że mogłaby nieco obciążyć moje włosy. A one są na to aż nadto podatne :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...