3 grudnia 2014

Wyniki urodzinowego rozdania!!!

Długo wyczekiwane, ale nareszcie są. ;] Myślałam, że ogarnę wszystko w godzinę, ale zajęło mi to o wiele dłużej, ponieważ każda z Was mogła zdobyć maksymalnie 15 losów do każdej z nagród. Niektóre miały po 5, inne po 10. Do tego sprawdzenie i wrzucenie niektórych adresów po 10 razy do 3 losowań zajęło dużo czasu. ;]
Nie przedłużając, nagrodę główną wygrała:



 Nagrodę nr 2:


Nagrodę pocieszenia:


Wszystkim dziewczynom serdecznie dziękuję za udział w rozdaniu i życzę powodzenia następnym razem, ponieważ będą kolejne, więc nie martwcie się! ;]

Gratuluję zwyciężczyniom i już wysyłam maile.

*Kto zniknie i pojawi się w gronie moich obserwatorów przy kolejnym rozdaniu, nie będzie mógł wziąć w nim udziału.
___________________________________________________________________

Gazetka z Natury ważna już od jutra (KLIK):
Viewer_small_gazetka-49-00

Buziaki,

28 komentarzy:

  1. oh było blisko :))) gratulacje dla dziewczyn:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie udało... cóż może następnym razem :)
    Gratuluję wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz przy maszynie losującej pojawiła się gdzieś moja nazwa blisko zwycięzcy, ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję, odpisałam już na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusisz tą Naturą! Powinnam mieć zakaz oglądania gazetek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A było tak blisko! Szkoda, ale wielkie gratulacje. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowo "blisko" ma dla mnie teraz tylko konotacje typu coraz bliżej święta xd

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...