11 grudnia 2014

Zakupy, paczki, DDD - nowości grudzień 2014

Miałam napisać recenzję, ale jestem tak pozytywnie nastawiona do życia, tym bardziej, że dzisiaj otrzymałam ostatnią, czwartą paczkę, dlatego pokażę Wam co kupiłam i dostałam. ;]


Skorzystałam z Dnia Darmowej Dostawy i uzupełniłam moje zapasy o:

  • pędzel do ust 720 4 Maestro
  • pędzel do brwi i kresek 660 4 Maestro
Zamawiałam na LadyMakeup i nie spodziewałam się, że na drugi dzień już będzie w moim domu. ;] Naprawdę. Proces od kliknięcia "Dodaj do koszyka" aż do momentu potwierdzenia odbioru nie trwał nawet 24h!

  • wcierka do włosów z witaminami Receptury Babuszki Agafii
  • maska do włosów z papryką i pomarańczą Love 2 Mix Organic - na skórę głowy; Obie rzeczy kupione na EkoPiękno.
  • matowa pomadka nr 95G Manhattan Soft Mat - ma odcień nude, pięknie pachnie i kosztowała mnie niecałe 5 zł; Kupiona na ezebra.
Dzisiaj dostałam także paczkę od firmy Venita, w której znalazłam wybrane kosmetyki:


oraz coś, czego się nie spodziewałam:


Szykuje się testowanie. ;]
___________________________________________________________________

Od wczoraj dostępna jest nowa gazetka z Rossmanna:

Viewer_small_rossek_01
KLIK

Buziaki,

37 komentarzy:

  1. hmm, ciekawi mnie jak na matowa pomadka wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ciekawią mnie pędzle i ta pomadka z Manchatanu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, ach, jak zakupy potrafią uszczęśliwić kobietę hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kupic tą pomadke z Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego testowania :) ja czekam na recenzję tej odżywki z henną

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania. Ja tym razem na DD na nic się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeja ja jak zawsze o takich dniach darmowej wysyłki dowiaduje sie ostatnia :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten błyszczyk Manhattan,był ok, ale wolę jednak NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa paczka, czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chciałam złożyć zamówienie na ezebra i nie dość, że nie przeszło (cały czas wyskakiwał błąd na stronie) i wysłałam maila do sklepu z prośbą o pomoc, to obsługa mnie totalnie olała.
    Za to zamówienie z LadyMakeup też przyszło błyskawicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana niechcący usunęłam Twój komentarz na moim blogu pod notką o minimaliźmie. Będzie mi bardzo miło,jeśli dodasz go jeszcze raz, a ja obiecuję, że nie będę klikać po panelu jak opętana, hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne przesyłki :) Najbardziej zaciekawiła mnie maska do włosów z papryką i pomarańczą Love 2 Mix Organic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O perfumach, boże ja dziś nie kontaktuję:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie jestem ciekawa jak spraye będą się spisywały. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kosmetyki, czekamy na opinię :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama też mam bardzo dobre wspomnienia z kwestii zakupów na Lady Makeup :) ciekawe nowości, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy:) ja nie skorzystałam z tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tych sprayów Venity!

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie cuda :D mój portfel aż się wierci by też coś takiego zakupić xd

    OdpowiedzUsuń
  21. pokaz się w kolorach na wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post <3 Rewelacyjny blog
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa tych spray'ów koloryzujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie dawaj najpierw je testuj:D

      Usuń
  24. Ciekawa jestem tej wcierki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcierek nie darze miłością muszę na nie uważać..

      Usuń
  25. miałam tą odżywkę z venity. była ok. fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile nowości! Zazdroszczę zakupów, chętnie bym wszystko wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty, maska do włosów mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem bardzo ciekawa maski z Love2Mix Organic. Miałam szampon z tej serii i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozostaje mi życzyć miłego testowania :) niektórych produktów to ci zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłych testów :) widzę tu sporo ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...