6 stycznia 2015

Hity kosmetyczne (i nie tylko) 2014 roku za mniej niż 5 złotych

Przedstawiam moich ulubieńców, których używałam najczęściej w ciągu 2014 roku, a za żaden z nich nie zapłaciłam nawet 5 zł.



  1. Joanna Naturia - odżywka do włosów - Tutaj muszę pochwalić całą serię, a w szczególności wersję czerwoną z makiem i bawełną, albowiem odżywki te znacznie ułatwiają rozczesywanie, powodują, że włosy stają się gładkie i miękkie, a także pięknie pachną. 1 sztuka kosztowała mnie 3,90 zł.
  2. Balea Invisible - dezodorant - Jest wydajny, nie farbuje ubrań, daje długotrwałą ochronę zostawiając przy tym delikatny, ale przyjemny i utrzymujący się zapach. Kosztował 0,55 €! Niestety, niedostępny stacjonarnie w Polsce.
  3. Manhattan Soft Mat Lipcream - pomadka do ust - Uwielbiam kolory nude na ustach oraz matowe wykończenie, a ta pomadka sprawia, że usta właśnie tak wyglądają. Dodatkowo pachnie czekoladą. ;] Mój odcień to 95G i jest to najbardziej neutralny kolor wpadający w brąz. Niestety nie dostaniemy jej stacjonarnie. Swoją kupiłam w DDD na ezebra.pl za 4,47 zł.
  4. Miss Sporty Smoky Eyes - cień do powiek - RECENZJA "Cena na do widzenia" w Rossmannie to ok. 5 zł, jednak ja kupiłam 2 opakowania na promocji za +/- 2,5 zł/szt.
  5. Grzebień drewniany - Noszę go ze sobą w torebce. Nadaje się do rozczesywania włosów zarówno na sucho jak i na mokro. Zapobiega elektryzowaniu oraz strączkowaniu. Jest delikatniejszy od szczotki. Znalazłam go w chińskim sklepie za 3 zł.

____________________________________________________________________

Czy u Was też tak pięknie?

____________________________________________________________________

A skoro śnieg, to i zimowe wyprzedaże. Więcej po kliknięciu w gazetkę:

Viewer_small_sp-00
Buziaki,

39 komentarzy:

  1. u mnie też śniegu w nocy napadało, jest ślicznie, ale nienawidzę mrozu :D

    a manhattan lip cream też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na szczęście nie ma śniegu :) nie lubię śniegu:) nie znoszę zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odzywkę z Joanny często uzywam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Joanny uwielbiam odżywkę z lnem i rumiankiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :< A co do pogody to ja u siebie jeszcze śniegu nie widziałam, coś nie chcę przyjść :(

    OdpowiedzUsuń
  6. odżywkę z Joanny Natury miałam tylko inną wersje i fakt są bardzo fajne a co do zimy to jej nie lubię i nawet piękne widoki mnie nie przekonają;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ta pomadka Manhattan wysusza usta? Ostatnio kupiłam NYX, ale po nim mam strasznie suche usta:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje usta są normalne, więc ich nie wysusza. ;] Jednak należy wykonać peeling przed nałożeniem każdej matowej pomadki, ponieważ podkreśla suche skórki. Co do pomadki NYX to różnice są naprawdę niewielkie (oprócz ceny). Nawet nazwy mają takie same. :)

      Usuń
  8. piekna zima, a w pzn nic ;/ nie znam zadnego produktu,a blad bo za te pienaidze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zwrócić uwagę na te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie przez internet taką samą odżywkę Joanny, ale przysłano mi przeterminowaną. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię kolory nude na ustach, czuje się w nich dużo lepiej niż w intensywnych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam ze takie tanie te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie odżywki Joanny kompletnie się nie sprawdzają... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie wypróbować te serię od Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się taka akacja z pokazywaniem dobrych kosmetyków za spoko cenę. 5 zł to nie majątek, a można znaleźć coś dla siebie :D Post mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z Joanny zielona herbata ale szampon :) używam go jakos oczyszczający i bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś używałam tej pomadki z Manhattanu i muszę przyznać, że jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie odzywki Joanny sie nie sprawdzily. Musze sie rozejrzec za tym dezodorantem Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta Joanna mnie ciekawi niestety nie miałam jej. Szkoda że balea nie sprawdziła się. :) Bardzo lubię tą firmę. A zima daje się we znaki niestety
    niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że dezodorant Balea sprawdził się świetnie. ;]

      Usuń
  21. Odżywkę z Joanny mam i używam codziennie, uwielbiam zapach Joanny z miodem i cytryną <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Grzebień wygląda fajnie :) I tylko 3 zł? Wow.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię odżywki Joanny, szczególnie tą z lnem i rumiankiem :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta paletka mnie kusi, ale pewnie już jej nie znajdę..

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama wybieram linię Joanna.
    Jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. często sięgam po Joannę, w przeszłości były to szampony a teraz używam jedwabiu i jestem zadowolona :) a tej odżywki jeszcze nie miałam, kiedyś zapewne się skuszę. btw, super grzebień <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Joanna prezentuje się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet lubię produkty z Joanny Naturia, choć rzadko po nie sięgam ;p
    Tak, u mnie taż tak śnieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam żadnego. U mnie chlapa niestety zamiast pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie, niestety, nie jest tak biało i ładnie...

    A cienie z Miss Sporty - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bardzo lubię tą odżywkę z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten grzebień chętnie widziałabym u siebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuszą mnie te pomadki matowe z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam nic z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...