31 stycznia 2015

Włosowe zakupy w niemieckiej drogerii DM


Dzisiaj pora na drugą, włosową część:


  1. Alverde - olejek do włosów - Piękny, cytrusowy zapach. Nadaje się zarówno do olejowania przed myciem jak i nałożenia 1 pompki po myciu na końcówki.
  2. Alverde - fluid do włosów - Niesamowicie lekki, o delikatnym, ale przyjemnym, winogronowym zapachu zabezpieczacz końcówek nie posiadający silikonów. Ułatwia rozczesywanie. Działa podobnie jak odżywka b/s.
  3. Alverde - masło do włosów (RECENZJA)
  4. Balea - 1-minutowa maska do włosów brązowych - Trzymałam ją ok. 30 minut, a po spłukaniu włosy stały się wygładzone. Należy uważać, ponieważ brudzi wszystko dookoła na brązowo.
  5. Balea - mleczko do włosów (z mango i aloesem) - Odżywka b/s posiadająca lekkie silikony i piękny, tropikalny (mango) zapach pozostający na włosach. Po jej użyciu włosy stają się miękkie, gładkie i łatwe do rozczesania. Produkt wydajny, z wygodnym opakowaniem posiadającym zabezpieczaną pompkę.
  6. Balea - maska do włosów (nadająca blask z figą i perłą) - (RECENZJA)
  7. Balea - kuracja do włosów suchych i zniszczonych - Po trzymaniu ok. 30 minut i spłukaniu, włosy stały się miękkie, nawilżone i gładkie. Ułatwia rozczesywanie. Pozostawia na włosach delikatny, ale przyjemny zapach.
  8. Balea - 1-minutowa kuracja do włosów (z mango i aloesem) - Tropikalny zapach, łatwe rozczesywanie i nawilżenie po myciu to wystarczające zalety przemawiające za kolejnym zakupem tej małej, niepozornej saszetki.
  9. Alverde - maska (kuracja) do włosów (suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem) - Ze względu na aloes znajdujący się wysoko w składzie, puszy włosy przy zbyt małej ilości olejów (emolientów). Przy dłuższym stosowaniu włosy są nawilżone i dociążone. Jest bardzo gęsta, a przez to naprawdę wydajna. Ułatwia rozczesywanie.
  10. Balea - odżywki do włosów (farbowanych i pozbawionych blasku) - Obie różniły się tylko zapachem. Idealnie nadają się do mycia odżywką. Ułatwiają rozczesywanie. (Obecnie serię do włosów farbowanych dostaniemy w czerwonym opakowaniu)
  11. Balea - odżywka do włosów brązowych - Najzwyklejsza odżywka która poza delikatnym wygładzeniem nie robiła z moimi włosami nic.
  12. Balea - szampon do włosów brązowych - Szampon, który nie nadaje się do włosów zniszczonych, ponieważ może je puszyć. W przypadku moich włosów, najlepiej sprawdzał się przy dwukrotnym myciu używany do oczyszczania raz w miesiącu.
  13. Alverde - 2-fazowa kuracja do włosów (suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem) - Jest to lotion, który delikatnie usztywnia włosy, choć nadaje się także do spryskania nim włosów przed olejowaniem, ponieważ jego działanie można porównać do mgiełki półproduktowej.
  14. Alverde - odżywka do włosów (suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem) - Działa jak lżejsza wersja maski z tej samej serii.
  15. Alverde - szampon do włosów (suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem) - Bardzo dobrze oczyszcza włosy. Jednak może puszyć zniszczone włosy.
  16. Balea - odżywka do włosów (suchych i zniszczonych z olejkiem arganowym) - Jest to lżejsza wersja odżywki Garnier z awokado i masłem karite: ułatwia rozczesywanie, nawilża i sprawia, że włosy stają się miękkie i miłe w dotyku.
  17. Balea - szampon do włosów (suchych i zniszczonych z olejkiem arganowym) - Dobrze oczyszcza, ale nadaje się także na co dzień.
  18. Balea - maska do włosów farbowanych - Wygładza i sprawia, że włosy stają się miękkie, lecz najlepiej działa w połączeniu z innymi maskami.
Pozostałe kosmetyki w PIERWSZEJ CZĘŚCI
_______________________________________________________________________

Do przejrzenia i poczytania wieczorem:

S3_viewer_small_01

Buziaki,

38 komentarzy:

  1. Woow, niezły zapas :D Pytanie co z tym zrobisz, jeżeli Ci się to nie sprawdzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie wszystko zużyłam, dlatego zrecenzowałam. ;]
      Pisałam o tym poprzednio.

      Usuń
  2. Alvedre i Balea to firmy których kosmetyki pragnę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, ale tego <3 ja byłam z DM na Słowacji i prawie nic nie było

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sie obkupiłas - zazdroszcze ehhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na tą ilość! ;)
    Ja z kolei nie mam dostępu do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu DM nie ma jeszcze w Polsce, toż by mieli złoty interes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ciągle się zastanawiam nad tym. Fantastyczne kosmetyki, miło popatrzeć.

      Usuń
  7. piękny widok ;3 ciekawa jestem tego fluidu do włosów, ogólnie to sama mam chęć na alverde ale zbieram się i zbieram i jakoś jeszcze nie dotarłam do Niemiec, a mam mega blisko bo mieszkam w Szczecinie ;) zazdroszczę takiej kolekcji ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio jakoś nie miałam szczęscia do niemieckich kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj możesz teraz kramik otworzyć własny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Kiedy Ty to wykończysz...? :D Sama zrobiłam podobne, ale raczej znacznie mniejsze, w grudniu i już po miesiącu niemal wszystko mi się skończyło! (co kupiłam możesz zobaczyć w poście poświątecznym:)) Niestety mi kosmetyki Alverde w ogóle nie pasują. :/ Tylko szampony ewentualnie i to też niektóre. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze :) odżywka Balei Oil Repair jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo ile tego jest. Nie ukrywam że trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toś kobieto zaszalała, pozazdrościć! O Balea słyszy się niemal same pozytywy.
    Dołączam do obserwatorów, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zakupiłaś ogromną ilość kosmetyków do włosów, aż można pozazdrościć :) Oczywiście w pozytywnym sensie :) Szczerze powiedziawszy, to jeszcze nigdy nie stosowałam żadnych kosmetyków firmy Balea czy Alverde :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurde to sie nazywają mega zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałabym od czego zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, ale zazdroszczę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, chyba Tirem musiałaś pod DM podjechać ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już mam przeczytany ten Skarb, choć nie cały, bo niektóre teksty w ogóle mnie nie zainteresowały :p

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW pierwszy raz widzę takie ogromne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze jaki zapas, aż nadziwić się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hoho, poszalałaś! :) Z powyższych produktów miałam, m. in. 2 - fazową mgiełkę marki Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masa kosmetyków! :) Nie mogę doczekać się swoich zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O mamuniu, ile tego:)
    Mam tą odżywkę do brązowych włosów, ale nie jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały zapasik kosmetyków.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba sprawię sobie podobną kolekcję. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...