1 stycznia 2015

Włosowe podsumowanie grudnia

Tak prezentują się moje włosy dziś i miesiąc temu:


W tym miesiącu oczyszczałam włosy Barwą z pokrzywą, robiłam peeling cukrowy z użyciem delikatnego szamponu NS, a później nałożyłam odżywkę Garnier aik, czego rezultaty widać na pierwszym zdjęciu. Powoli wypłukuje się z nich keratyna, stąd mocny skręt po koku-ślimaku.

W grudniu postanowiłam także odpocząć od wcierek i wcierałam tylko przez kilka pierwszych dni.

Wewnętrznie ubogo. Kilka razy tran, lecytyna lub skrzypokrzywa. W tym miesiącu mam zamiar sumiennie przyjmować 1 kapsułkę tranu i 1 lecytyny. Dodatkowo 6 dni w tygodniu wcierka, a także zmiana kosmetyków na nowy zestaw.

Włosy są zdrowe, dlatego nie potrzebują tak bogatej pielęgnacji. Jeśli chodzi o podcięcie, to jeżeli zauważę zniszczone końcówki, podetnę je w marcu, a jeżeli nie, to zafunduję im delikatne podcięcie na początku lipca.
____________________________________________________________________

****Zapomniałabym! Kilka dni temu założyłam Instagrama KLIK
____________________________________________________________________

Nowy rok, nowy Skarb:

Viewer_small_01

Buziaki,

61 komentarzy:

  1. Naprawdę ładne masz te włoski :) Miałaś keratynowe prostowanie? Bo chyba przegapilam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;]
      Tak, kilkakrotnie miałam keratynowe prostowanie. Obecnie jest to stan po 4 miesiącach.

      Usuń
  2. Znalazlam ten Skarb w poniedzialek u cioci i strasznie się ucieszylam, gdyz ostatnio mialam chyba numer z listopada:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica rewelacyjna ;) Włosy sa takie błyszczące i wyglądają na zdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy wyglądają naprawdę zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję ;) liczę na uczciwy rewanż ;*
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać różnicę :)

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś chętna to zapraszam do wzięcia udziału.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ci w gładkich włosach, myslałas nad keratyną ?? :):)
    Dodaje do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Gładkie są właśnie ze względu na keratynę. :D Prostowałam je na przełomie sierpień/wrzesień.

      Usuń
  8. Wytrwałośći w dlaszej pielęgnacji :)
    Sa bardzo ładne i lśniace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym kiedyś zdecydować się na keratynowe prostowanie, ale boje się, że po 2 tygodniach znudzą mi się proste włosy :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, Ty też robiłaś keratynowe prostowanie? Sama czy u fryzjera? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, kilkakrotnie. ;] Planuję powtórzyć zabieg w ciągu najbliższych 3 miesięcy.

      Usuń
    2. Opisywałaś to na blogu?
      Patrząc na efekty kusi mnie, ach kusi! ;)

      Usuń
    3. Tak, posty znajdują się pod etykietami: encanto oraz keratynowe prostowanie (u dołu strony). ;]

      Usuń
  11. no i wyglądają świetnie :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne włosy :) Nawet nie wiedziałam, że można stosować peeling cukrowy na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Tak, powtarzam go średnio raz w miesiącu.

      Usuń
  13. Gładkie włosy prezentują się fantastycznie, widać służy im keratyna :) Cudownie błyszczą i wyglądają zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladnie sie prezentuja, jako gladkie :) Falki pewnie rownie piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Nominowałam Cię do tagu Liebster Blog Award i mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział ;)
    http://lifepolishgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, widać sporą różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć tak gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja robię peeling solny, bo o cukrowym się dużo naczytałam ,że jest wspaniałą pożywką dla bakterii :( z drugiej strony słyszałam ,że solny wysusza ale na razie nic takiego nie zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu nie robię codziennie, natomiast przy tak rzadkim stosowaniu nie zauważyłam efektów ubocznych. ;]

      Usuń
  20. Pozazdrościć długości ;) zapraszam do siebie. Jeśli sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog. Będę zaglądać do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne gęste włosy. Ja w tej chwili staram się naturalnymi sposobami rozjaśnić swoje kłaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;]
      Ja próbuję swoje przyciemnić, ale przy obecnym, naturalnym kolorze to mało prawdopodobne. Co do rozjaśniania to warto spróbować z lipą - delikatnie rozjaśnia przy okazji nawilżając włosy.

      Usuń
  23. Włosy wyglądają bardzo zdrowo !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne włoski :) Ja musiałam połowę swoich obciąć takie były zniszczone :(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie się prezentują Twoje włosięta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz zwróciłam uwagę na okładkę gazety - odstrasza mnie nie źle, wiem że mam w domu to wydanie, ale nie zwracałam wcześniej uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ładne włosy, i podziwiam ile zabiegów na nich wykonujesz.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...