9 lutego 2015

DARMOWA i szybka regulacja brwi

Niedawno odkryłam pewien sposób na regulację brwi, który zaoszczędzi m.in. nasz czas i pieniądze, a potrzebujemy tylko...

źródło

...NITKI!


Na początku usłyszycie informacje nt. kształtu brwi, natomiast sama regulacja zaczyna się od 6:42. Pomimo tego, że film jest po angielsku, myślę, że nie ma co tłumaczyć, ponieważ wszystko jest pokazane.

Nić, którą użyjemy, może być zarówno cieńsza, jak i grubsza. Przed związaniem, jej długość powinna wynosić od końca środkowego palca do łokcia. W zależności od preferencji może być krótsza lub dłuższa.

Najłatwiejszym sposobem (dla mnie) jest narysowanie czarną, białą lub jakąkolwiek inną kredką kontur brwi, a następnie pozbycie się włosków znajdujących się poza narysowanymi liniami.

Ten sposób jest lepszy, ponieważ możemy same, w szybki sposób, bez umawiania się na wizytę do kosmetyczki, wyregulować sobie brwi. Dodatkowo, jeżeli zwrócimy uwagę, w przypadku regulowania brwi woskiem czy pęsetą, ciągniemy delikatną skórę, co przyspiesza powstawanie zmarszczek. Natomiast jeżeli użyjemy do tego celu nitki (w odpowiedni sposób), skóra na łuku brwiowym nie będzie narażona w tak dużym stopniu na rozciąganie, przez co nie stanie się wiotka.
__________________________________________________________________________

A na koniec gazetka z walentynkowymi promocjami z Natury KLIK:

S3_viewer_small_gazetka-6-2015-00
Buziaki,

21 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób, muszę o nim więcej coś poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej metodzie, nazywa się ona chyba nitkowanie, czy jakoś tak :) Ale ja tam wolę pęsetą regulować, już nabrałam wprawy i idzie mi szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. moimi brwiami zajmuje się przyjaciółka, więc w pełni zdaję się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :D muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny pomysł z tą nitką, na pewno wyprubuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie, ale ja jednak wolę sama sobie robić brwi za pomocą pęsety :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolę chodzić do kosmetyczki i nie skrzywdzić samej siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego sposobu... muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten sposob, kiedys nawet probowalam ale poza tym ze za wloski ciagnelo - nie wyrywalo ich :( ale mozliwe ze zle sie do tego zabieralam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam o tym patencie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście jak na razie nie potrzebuję żadnych specjalnych sposobów, moje brwi mają fajny naturalny kształt, raz je porządnie wyregulowałam i teraz tylko pojedyncze włoski wyrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam ten sposób ale on zawsze wydawał mi się taaaaaaaaaaaki trudny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Już słyszałam o tym sposobie ale jakoś jeszcze nie wypróbowałam bo boje się ze to bardziej boli od pęsety :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś doszły mnie już słuchy o nitkowaniu, nawet obejrzałam jakiś tam filmik instruktażowy jeden z wielu dostępnych w internecie ale nie przekonało mnie to zbytnio. Jestem nieporadna heh i raczej nie dałabym sobie chyba z tym rady :)
    Zapraszam do mnie na przyłączenie się do akcji DENKOWANIA produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm ja zawsze rysuję jak ma wyglądać brew a resztę wyrywam pensetką. Nigdy nie regulowałam brwi u kosmetyczki. Na początku nie obyło się bez wtop, ale w końcu dobrnęłam do jako takiego poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze używam pęsety do regulowania brwi ;p i reguluję na oko, co za starych czasów nie wychodziło mi za dobrze i chyba jak każdy miałam fazę na mega cienkie brwi :p ale na szczęście w czasach kiedy byłam nastolatką :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy sposób, ja nigdy nie reguluje brwi i tu może problem u mnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś przestałam ostatnio regulować brwi, ale się musze za to zabrac bo zaczynają przypominać busz;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziwaczny sposób. Chyba wole tradycyjnie pęsetę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o tym sposobie,ale ja wolę tradycyjną pęsetą, albo woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tym sposobie, ale jakoś nie miałam odwagi spróbować. Za to podziwiam brwi Pani, śliczne ma, jak ja marzę o takich

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...