19 lutego 2015

Idealne, czerwone usta (bez pomalowanych zębów)

Do roku 2015 nie malowałam ust, a kiedy już to robiłam, zazwyczaj je rozjaśniałam. Jednak posiadałam w swojej kolekcji czerwoną pomadkę w płynie, której trzeba było nałożyć kilka warstw zanim osiągnęło się pożądany kolor. Dodatkowo nie utrzymywała się zbyt długo. Dlatego postanowiłam zainwestować w porządną, czerwoną szminkę, a jak w szminkę, to i w konturówkę.


  1. Peeling
  2. (opcjonalnie) Nakładamy podkład, a następnie puder na usta w celu wyrównania i wygładzenia ich powierzchni, a także zapobiegnięcia prześwitywania koloru ust - ważne, w przypadku słabo kryjących szminek!
  3. Obrysowujemy kontur czerwoną konturówką - ciemniejsza od szminki zmniejszy usta, a jaśniejsza je powiększy. To samo dotyczy malowania: obrysowując wargi po wewnętrznej stronie, zmniejszymy je, a po zewnętrznej, powiększymy.
  4. Wypełniamy usta konturówką - staje się bazą pod pomadkę i zapobiega późniejszemu rozmazywaniu się pomadki. (Jeżeli jesteśmy usatysfakcjonowane z efektu matowych ust, możemy zakończyć na tym etapie)
  5. Malujemy usta szminką - najlepiej użyć do tego pędzelka, aby dotrzeć i precyzyjnie pomalować całą powierzchnię.
  6. (opcjonalnie) Odciskamy nadmiar szminki chusteczką i pudrujemy.
  7. Nakładamy drugą warstwę szminki.
  8. (opcjonalnie) Jeśli lubimy błyszczące usta, a nasza pomadka nie daje takiego efektu, nakładamy błyszczyk, ale tym samym skrócimy czas trzymania się koloru na ustach oraz ryzykujemy rozlaną szminką na zębach.
Aby zapobiec szmince na zębach, na samym początku, po zrobieniu peelingu i nałożeniu balsamu, upewnijmy się, że znajduje się on także po wewnętrznej stronie warg.

Jeżeli usta zostały już pomalowane, należy włożyć kciuk, zamknąć usta i go wyciągnąć.

Konturówka i pomadka, których użyłam:

  • Golden Rose Velvet Matte nr 18
  • Avon true red
____________________________________________________________________________


S3_viewer_small_gazetka-08-01


Buziaki,

24 komentarze:

  1. ajj też mam GR 18 i szminka jest cudowna, zresztą jak reszta z serii velvet matte, na razie mam 02, 05, 09 i właśnie 18, ale na tym nie mam zamiaru skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam z tym problem, przez co polubiłam się jedynie z tintami, które wżerają się w usta i nie farbują zębów :) Jeżeli decyduję się na szminki to te o półmatowym wykończeniu, zwykłe matowe mocno wysuszają mi usta, a pudrowanie podkreśla załamania na ustach, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi, ale szminka włazi w poziome rowki na ustach... :D
    A patent z kciukiem jest świetny- bezpieczeństwo dla zębów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tinty! A szczególnie Oriflame z serii click it. Rozumiem ;] ja wtedy zazwyczaj robię mocny peeling i dbam o nawilżenie ust, ponieważ strasznie lubię matowe usta.

      Usuń
  3. U mnie odcienie czerwieni niezbyt dobrze wyglądają :) Wole róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak idealnie pomalowane :) ja uwielbiam czerwienie :) a peeling i nawilżanie ust to dla mnie podstawa, bo uwielbiam matowe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam matowe wykończenie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy mi się nie chce aż tak malować ust a ty bardziej używać konturówki, bo efekt i tak jest mało trwały - wystarczy się napić lub coś zjeść :) Na co dzień używam zwykle różowych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ladne usta, efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooooooooooooooooooooooooow Aśka gratulacje, że chce ci się to robić. Kolejny obserwator dołącza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt ;)
    Ja raczej nie używam szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny odcień szminki :) a ja jeszcze nigdy nie nakładam konturówki :p ale póki co radzę sobie z samą szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super porady, wypróbuję :) planuję zakup ładnej, czerwonej szminki, będę pamiętała o konturówce :) fajne triki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak zawsze maluje usta, to także przedłuża trwałośc

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt na ustach robi ogromne wrażenie, post jak najbardziej przydatny. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...