5 lutego 2015

Włosowe podsumowanie stycznia

Po dzisiejszym treningu, postanowiłam się odprężyć i napisać kolejne, miesięczne podsumowanie pielęgnacji.



Nie podoba mi się to, że włosy krzywo rosną. Na zdjęciu z lewej strony widać dłuższe pasmo włosów, które obcięłabym, ale obecnie bardzo zależy mi na długości, a brak rozdwojonych końcówek pozwala przełożyć wizytę u fryzjera.

Włosy są po płukance z siemienia lnianego. Stały się przez to puszyste i miękkie. Dodatkowo po naturalnym wyschnięciu, wewnętrzne kosmyki zaczęły się kręcić, tak jak ten:


W styczniu używałam tych kosmetyków:


oraz olejku BDFM, mgiełki półproduktowej, a także raz na kilka dni, witamin na porost włosów Babuszki Agafii.
__________________________________________________________________

A jeżeli któraś z Was pragnie uzupełnić zapas kosmetyków do włosów (m.in. po raz kolejny maseczki BIOVAX) lub jakichkolwiek innych, to wystarczy, że kliknie TUTAJ lub w obrazek gazetki poniżej, gdzie jest dostępna cała, posiadająca 36 stron:

S3_viewer_small_01

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta maseczka z biovaxa, polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka wersji, ale najbardziej zadowoliła mnie intensywnie regenerująca maseczka naturalne oleje: argan, makadamia, kokos. Pięknie nawilżyła włosy, ułatwiła rozczesywanie i polubiłam jej zapach. ;] Natomiast na skórę głowy dobrze sprawdziła się maseczka do włosów przetłuszczających.

      Usuń
  2. Cudnie się błyszczą *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy :) Czekam na wszystko w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś włosy mi tak krzywo rosły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie niektóre kosmyki zaczęły Ci się kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam wczoraj w Biedronce i nie widziałam jak na razie żadnego z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uzywam siemienia lnianego w pięlęgnacji i też lubię odzywkę Garniera i tę mleczną - to moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używałam Crema al Latte, ale średnio się u mnie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to "złotko" od biovaxu, ale najpierw chcę wymęczyć kallosa i wiele saszetkowych biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta odżywka Henna color, pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam latte i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz kolor podobny do mojego :) Ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sądzisz czy od zmiany szamponów może pojawić się łupież? Zrób o tym posta prosze, bo nagła sprawa i nie wiadomo czym się pozbyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmiana szamponu jest częstą przyczyną łupieżu, dlatego najlepiej jest wtedy zrobić peeling skóry głowy (mieszając łyżkę cukru z łyżką delikatnego szamponu). Skóra głowy powinna być nawilżona, dlatego zaleca się także używanie masek i olejów, jednak ostrożnie, ponieważ niektóre składniki mogą uczulić.

      Usuń
  14. Moje włosy też krzywo rosną, początkowo winę zrzucałam na fryzjerów, że pewnie nie równo ścinają, ale teraz już się przyzwyczaiłam- taki ich typ i taka uroda, trzeba pokochać je za to, jakie są :)
    Cieszę się, że Biedronka poszerza swój kosmetyczny asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne włosy :) dobrze wiedzieć że są w biedronce :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja muszę końcówki podciąć bo są krzywe że szok xd Twe ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne włosy, super się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za link, właśnie polowałam na maski z Biovax :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z powyższych kosmetyków, niestety.

    I muszę spróbować zrobić płukankę z siemienia lnianego :) Ciekawe jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę przejrzeć tą gazetkę

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie zdrowe włoski :) wyglądają na bardzo gęste

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...