7 marca 2015

2 lata olejowania - (pierwsze) efekty, porównanie, zdjęcia

Czy wystarczy olejować włosy raz w tygodniu w celu uzyskania pożądanych efektów?

Zdjęcie powyżej jest niezbitym dowodem na to, że TAK.

Minęły już 2 lata odkąd zaczęłam olejować włosy. Od tamtej pory powtarzałam tę czynność średnio raz w tygodniu.
Na początku zostawiałam olej i różne mieszanki na całą noc, lecz później przestałam i ograniczyłam to do trzech godzin. Od niedawna wystarczają dwie godziny przed myciem.

Olej nakładam zarówno na długość włosów, jak i na skórę głowy, jednak używam do tego celu dwóch różnych olejów, które zmieniam średnio raz na 2-3 miesiące. Na długość odpowiada mi większość olejów, natomiast na skórę głowy zawsze wybieram olej przyspieszający wzrost włosów oraz zapobiegający wypadaniu - w tym wypadku wybór jest trudniejszy, ponieważ skóra głowy jest bardziej wymagająca.

Olejowanie w największym stopniu przyczyniło się do zmiany wyglądu moich włosów oraz jest czynnikiem, który najszybciej poprawił ich stan.

Pierwsze efekty zauważyłam już po pierwszym zmyciu oleju. Po ok. czterech miesiącach widziałam wielką zmianę - włosy nie były szorstkie, ale zaczynały błyszczeć, a na dodatek bez większych starań pojawiał się skręt idealny.

Uprzedzając wcześniejsze pytania: włosy są proste, ponieważ kilkakrotnie robiłam keratynowe prostowanie. Zaznaczam także, że całe życie nie farbowałam włosów, a różniące się kolory zdjęć to efekt padającego światła. Dlatego żadne zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru moich włosów.
_______________________________________________________________________

Nowy numer Skarbu:

S3 viewer small skarb 001

Buziaki,

44 komentarze:

  1. Ja bardzo się cieszę, że zaczęłam olejować włosy :) u Ciebie widać ogromną poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włoski bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) U mnie kilka miesięcy olejowania już dało efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, olejowanie naprawdę działa, ja olejuję już od 2 lat, średnio 2 razy w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie posty porównawcze są baardzo motywujące :))

    OdpowiedzUsuń
  6. czym olejowałaś włosy? Możesz opisać mi n emai? diylove9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co przyszło mi do głowy to to, że olej "rozprostował" ci włosy :D Piękny efekt, wyglądają na prawdę świetnie. Ja za pół roku również zrobię porównanie po 2 latach, pewnie nawet nie będą w połowie tak ładne jak Twoje, ale to za sprawą farbowania :D Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jakim produktem prostowałaś włosy? Ja wybrałam cocochoco ;)
    A różnica ogromna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostowałam Encanto. ;) Pisałam o tym wcześniej na blogu.

      Usuń
  9. super :) niezła motywacja dla maruderów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Efekty są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poczytałabym o olejach, które stosowałaś. Ja staram się regularnie olejować włosy, ale czasami mi to nie wychodzi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym tutaj: http://capigliatura.blogspot.com/2014/03/czy-warto-olejowac-efekty-po-roku.html
      Od tamtej pory niewiele się zmieniło. :)

      Usuń
  12. SUPER! Nie mogę oderwać wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  13. widac różnicę, moja włosy wraz z długoscia, ( mam za 4 litery :D przy wzroscie 175) są coraz ciensze.. ale nie dam ich nikomu obciąć ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Już myślałam, że od olejowania Ci się tak wyprostowały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromna zmiana :) ja nakładam olej zazwyczaj na noc i idę spać, tak mi najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne efekty :) U mnie rowniez olejowanie przynioslo bardzo dobre rezultaty, ale dopiero w polaczeniu z nawilzaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne masz włosy :) Zmiana bardzo duża :) Widać, że są zadbane i zdrowe :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. ;]

      Usuń
  18. Piękne i naprawdę widać różnice! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem, masz piękne włosy ;) może sama kiedyś spróbuję z tym olejowaniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie zaczynam moją przygodę z olejowaniem- zobaczymy jak to się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie olejowanie włosów na początku mojego włosomaniactwa dało rewelacyjne efekty. Później olejowałam już dużo mniej. Teraz wracam do tej metody ponieważ wiem, że świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać różnicę :) choć jestem zwolenniczką fal to Twoje proste włosy też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo duża różnica :) Ja jestem dopiero na początku tej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne efekty, bardzo duża różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widząc takie posty porównawcze,wierze że w końcu się doczekam i u mnie zadowalających efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rożnica jest bardzo duża, właśnie takie porównania motywują do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też zauważyłam ogromną różnicę odkąd zaczęłam olejować. i olejowanie to jest chyba właśnie magiczna recepta na piękne włosy. no tylko trzeba czasu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie widać bardzo dużą poprawę. Być może sama się zabiorę za olejowanie... bo ciągle mnie coś stopuje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, gratuluje wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...