13 marca 2015

Najłatwiejsze i najszybsze na świecie ciastka bez cukru i mąki!

Wraz z nadchodzącą wiosną postanowiłam odświeżyć i urozmaicić swój jadłospis. Jednocześnie chciałam znaleźć smaczny, zdrowy, lecz nie czasochłonny, przepis.



Ostatecznie wybór padł na banalne w wykonaniu ciastka składające się z zaledwie 2 składników:

  • 1 szklanki płatków owsianych (lub ew. mąki owsianej)
  • 1 banana
(opcjonalnie szczypta cynamonu, imbiru lub innych przypraw wg uznania)



Wszystko rozgniatamy i mieszamy razem lub blendujemy (w zależności od preferencji).
Formujemy ciastka, układamy w formie i pieczemy przez +/- 15 minut w temp. ok. 175°C.

SMACZNEGO! ;]


Jest to dobry zamiennik słodyczy (lub zaspokojenie nocnego napadu głodu) oraz odżywcza i sycąca przekąska. Zapewni nam energię na cały poranek. Dodatkowo korzystnie wpłynie na włosy, skórę i paznokcie.

suma kcal w 1 porcji: 412
__________________________________________________________________

S3 viewer small rossek 01
Buziaki,

27 komentarzy:

  1. Robiłam kiedyś podobne tylko chyba jeszcze migdały dodałam :D pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie miałam aparatu to często robiłam takie ciastka. Teraz nie pogryzłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy dla mnie byłyby zjadliwe :P Banan przemawia na korzyść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis muszę wypróbować:D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować. Dobra alternatywa teraz, kiedy odstawiam słodycze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często robię tego typu ciastka. Chociaż zwykle dodaję miód i odrobinę mleka. Czasem tez kakao:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przepis, pysznie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płatki owsiane są pyszzzzne ;) uwielbiam moglabym je jesc i jesc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pyysznie :))
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś taka ciacha, fajna przekąska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Ide robić! :D Dam znać jak mi wyszło :D

    Pozdrawiam cieplutko, Urodomaniaczka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli pysznie i dietetycznie ;) coś dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię robić takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To rzeczywiście najprostszy przepis na ciastka jaki widziałam, aż się zdziwiłam :-) Lubię proste przepisy, bo na stanie w kuchni zawsze szkoda mi czasu, a już na pieczenie ciast i ciasteczek tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny przepis, nigdy jeszcze nie robiłam takich ciastek, ale na pewno wypróbuję Twój przepis ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę iść do kuchni i zrobić takie ciasteczka bo bardzo ciekawa jestem ich smaku ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...