4 marca 2015

Włosowe podsumowanie lutego


Od początku tego roku kalendarzowego, po większości myć mam bardzo puszyste (ale nie spuszone) włosy. "Obwiniam" maskę Biovax Gold, ponieważ tylko ten kosmetyk wprowadziłam ostatnio do swojej pielęgnacji. Na lutowym zdjęciu, włosy zostały dwukrotnie umyte odżywką oraz nałożyłam na nie żelatynę w połączeniu właśnie z maską Biovax Gold. Celowo rozczesałam je w taki sposób, aby zobaczyć dokąd sięgają.

Włosy nie są zniszczone, w dalszym ciągu je zapuszczam i odkładam wizytę u fryzjera. Planuję kupić własne nożyczki do włosów, ale jeszcze nie w tym miesiącu.

W lutym używałam tych kosmetyków: KLIK

W marcu będę wcierać nową wcierkę oraz wprowadzę małe zmiany kosmetyczne.
__________________________________________________________________

S3_viewer_small_rossek_01
Buziaki,

25 komentarzy:

  1. Niech sobie rosną te Twoje włoski.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzy przyrost jak na miesiac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć włosków i że tak szybko rosną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;) Bardzo się staram.

      Usuń
  6. Uroczo Ci się włosy ułożyły. Chciałabym żeby moje były takiej długości *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają, dużo urosły! Chciałabym aby moje włosy rosły w takim tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają, niech więc dalej rosną zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również na to liczę. ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki za ladny przyrost :) Wlosy ladnie sie prezentuja i widac, ze sa nawilzone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście sporo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz przepiękne włoski ;) Życz e Ci wytrwałości w dalszym zapuszczaniu włosów ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...