27 kwietnia 2015

Natura - 40% i inne zakupy wiosenne



  1. Bebeauty - matujący płyn micelarny - Klasyk, którego nie trzeba przedstawiać; W Biedronce była 400 ml butelka i pomimo, że nie była to wersja, którą zazwyczaj kupuję, postanowiłam spróbować.
  2. Avon Naturals - drewniana szczotka do włosów - Odkąd tylko zobaczyłam ją w katalogu, wiedziałam, że muszę mieć.
  3. naturalna gąbka peelingująca - Kosztowała mnie ok. 11 zł w Rossmannie, ale było warto, ponieważ skóra stała się po niej miękka i gładka.
  4. Kobo - automatyczne konturówki do ust - Wiedziałam, że róż muszę mieć w swojej kolekcji, ale w domu, to właśnie wiśniowa kredka podbiła moje serce. (Natura - 40% < 8 zł/szt)
  5. Floslek - czekoladowa wazelina do ust - Zauważyłam ją na jednym blogu i wiedziałam, że jeżeli ją napotkam, na pewno kupię. Ma cudowny zapach, który jest wyczuwalny od momentu odkręcenia słoiczka do kilku minut po nałożeniu jej na usta.
  6. Avon Gel Finish - lakiery do paznokci - Nie utrzymują się tak długo jak wszyscy twierdzą.
  7. Scandic Plus - maska do włosów - Piękny skład z mnóstwem ekstraktów i bez silikonów.
W tym miesiącu to już koniec zakupów kosmetycznych. Było krótko, ale konkretnie. Kupiłam wszystko, czego potrzebowałam. Obecnie czekam na II i III tydzień w Rossmannie, ponieważ chcę kupić jeszcze tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational oraz szminki Rimmel Kate Moss lub/i Bourjois Rouge Edition.

A jeśli chodzi o matowe szminki to jakie jeszcze polecacie?

_________________________________________________________

Nowy Skarb:
S3 viewer small rossek 001

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Małe zakupy, a też cieszą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny z biedry - najlepszy zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu kilka produktów, które lubię i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredki z Kobo świetne :D Ja ostatnio mam szał na kredki do ust. Dają ładny matowy efekt, a dodatkowo możemy obrysowac sobie dokładnie kontur ust. Ja mam z Essence i jestem zadowolona. Oczywiście najbardziej rozchwytywane są ciężko dostępne :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą wazelinę do ust kupiłam przyjaciółce na urodziny. Zapach obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne lakiery, nie lubię płyny micelarnego z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałaby mi się właśnie taka drewniana mała szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie zakupy!

    nie znałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wszystkie kolory konturówek z kobo i sa ekstra ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy :) Zainteresowała mnie maska Scandic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również czekam na proomocję kolorówki w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :) ja lubię micel z biedronki ale w tej standardowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja skorzystałam tylko z promocji w Rosku bo do drogerii Natura niestety nie mam dostępu. Polecam matowe pomadki z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose znam i mam, a nawet jakiś czas temu pisałam posta. ;]

      Usuń
  15. Ja właśnie kupiłam Bourjois Rouge Edition i szczerze się zawiodłam. Smak tej pomadki jest okropny co dla mnie też jest mimo wszytko ważne. Choć przyznam że trwałość i kolor są naprawdę na wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przyjrzę się z bliska konturówkom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Rossmanie były duze promocje

    p.s. zapraszam na nowe diy: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/diy-casual-look.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo dobrego słyszałam o kosmetykach Kobo. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...