5 kwietnia 2015

Włosowe podsumowanie marca

Czas na kolejne podsumowanie miesiąca w pielęgnacji włosów:

Wczoraj oczyszczałam włosy szamponem i robiłam peeling. Jedynie na końce nałożyłam na chwilę balsam do włosów w celu ich rozczesania. Na lewym zdjęciu są dzień po myciu - widać ich naturalny stan.

W marcu trochę urosła i zagęściła się dolna część w taki sposób, że nie wisi już pojedynczy strąk, a zamiast tego włosy nabierają kształtu.

Do zabezpieczania końcówek używam kremu do rąk. ;]

Wewnętrznie przyjmowałam kilkakrotnie tran w kapsułkach oraz zwiększyłam spożycie ryb.

Podsumowując, jestem zadowolona ze stanu swoich włosów, a jeżeli chodzi o kwiecień, to zamierzam wprowadzić delikatne zmiany co do używanych kosmetyków oraz w dalszym ciągu będę walczyła o zwiększenie ich długości.

KOSMETYKI UŻYWANE W MARCU:

_______________________________________________________________

Na koniec pragnę życzyć wszystkim moim Czytelnikom zdrowych, spokojnych oraz wypełnionych szczęściem i wszystkim co najlepsze, świąt Wielkanocnych.
________________________________________________________________

A w Naturze i Douglas'ie mnóstwo promocji:
S3 viewer small natura 00

S3 viewer big b02

Buziaki,

27 komentarzy:

  1. Tez używałam maski latte, bardzo dobra i super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam żadnego z Twoich produktów do włosów :P Stosuję Kallosy, Biovaxy i Green Pharmacy, ale inne rodzaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych kosmetyków posiadam tylko olejek alterry, jak na razie super się spisuje :) A włosy naprawdę piękne, szczególnie to jak się zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie olej musztardowy, muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę kiedyś wypróbować i tej maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie zatęskniłam za odżywkami Balea.
    Chyba do jakiejś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam odżywki z Balea, bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zdobyć 2000 obserwacji w 5dni[BLOGSPOT/GOOGLE+]?
    Zorganizowaliśmy akcję, która jest/będzie aktywna do 16kwietnia.
    Nauczymy Cie jak w prosty sposób mieć pewne 600obserwacji, a maxymalne 2000.
    Wystarczy 15min dziennie przez 5 dni :)!!

    http://odu.pl/akcja2000obserw

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje włosy ;)
    Używałam tego samego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladnie blyszcza :-) a olejku musztardowego nie znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie maski Latte używamy tej samej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za to staram się nie tylko o długość ale i o to, aby tak nie wypadały. Trochę mi się udało, walczę dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę maskę z Latte i jestem bardzo zadowolona. Ma przepiękny zapach, dobrze wygładza włosy, jest wydajna i tania :) Lubię produkty marki Biovax, nie miałam tej maski co Ty tylko do włosów blond i taką biało-błękitną z jedwabiem i obie były bardzo fajne. Ponadto stosuję jeszcze eliksir i również jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojaa, naprawdę wszystkich tych kosmetyków używałaś do włosów?! Sporo :)) Ale na zdjęciu widać efekty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo kosmetykow uzywasz do włosów, masz śliczne wlosy ! :)
    Klikniesz w baner choies.com? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne włosy ;) ja już w kwietniu na zakupy się nie wybieram..trzeba oszczędzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam aktualnie tej błękitnej odżywki znajdującej się z prawej strony na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne włoski:) konkretnych produktów nie uzywam, ale z tych firm owszem. Jutro scinam wlosy, a mam juz do ud :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się coraz bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam ze tak wytrwale dbasz o wlosy

    zapraszam do mnie na nowy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ten olejek z Alltery :) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...