15 maja 2015

Mój pierwszy raz w IKEA


Przez całe życie nie byłam w tym sklepie, ale w końcu to zmieniłam i zrobiłam (myślę, że małe, ale konkretne) zakupy.



Po pierwsze: ŚWIECZKI! Dużo świeczek. ;] Niebieskie pachną jak Bounty i są rewelacyjne. Pozostałe zostały kupione jako prezent. Najchętniej kupiłabym więcej, ponieważ co kilka metrów napotykałam się na kolejne i kolejne. Były tam chyba zapachy wszystkich owoców.


Mam kilka sztuk typowych spryskiwaczy do kwiatów w domu, dlatego kupiłam to w celu przelania tam wody/odżywki w spray'u/mgiełki do włosów. Tak, Ikea sprzedaje sprzęt do włosów nie mając o tym pojęcia. ;] Ma podwójną, odkręcaną końcówkę, ale niestety strumień jest silniejszy i intensywniejszy niż w typowych butelkach z atomizerem.


Kupiłam ją, ponieważ chciałam w taki sposób ozdobić ścianę w pokoju.


5 sztuk dwustronnych ramek. Od jakiegoś czasu mam pewien pomysł na ich wykorzystanie i już niedługo go zrealizuję.


Będzie pięknie wyglądał wieczorem w ogrodzie.

Ostatni przedmiot to szafka na buty, ale stwierdziłam, że fotografia byłaby zbędna.

Co ostatnio kupiłyście w sklepach tego typu? Czy tak jak ja wolicie wybierać dodatki i akcesoria zamiast mebli? ;>
_________________________________________________________

(przejście do katalogów po kliknięciu w poszczególne zdjęcia)

S3 viewer big 001     S3 viewer big 01

Buziaki,

34 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! Ja nie mogę wchodzić do tego sklepu, bo zawsze tracę tam wszelkie pieniądze. :D A to świeczki, ramki na zdjęcia, przybory kuchenne, poduszki, koce... Mogę tak wymieniać i wymieniać. Jak będę już miała swoje mieszkanie to z pewnością przy jego urządzeniu wykupię pół sklepu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, świeczek to tam można nakupić na cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie wyszłam z ikei nie kupując świeczek:) miałam to niebieskie trio i pachną wspaniale, ale niestety baaaardzo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. również jestem szczęśliwą posiadaczką tej wielkiej ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zakochana w tym sklepie.Byłam tam zaledwie 2 razy,ale z pewnością jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Ikei mogłabym spędzać cały dzień i wydać fortunę,są tam cuda...mam teraz na oku śliczną lampę do kuchni.Lampiony są super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez byłam ostatnio i przepadłam. kupiłam białe oslonki i sztuczne kwiatki, a wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię nigdy zakupów w ikei bo nie po drodze mi ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta duża ramka na zdjęcia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie widziałam tych świeczek Bounty a szkoda :D Kupiłabym :D Ja lubię robić zakupy w Ikei, można tak znaleźć naprawdę fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile świeczek ♥ A latarenki mma dwie w kolorze bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tymi ramkami do zdjęć, to bym nie pogardziła! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam zapachowe świeczki Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na kupno mebli z Ikei bym się nie odważyła raczej, ale akcesoria mają świetne! Tych świeczek o zapachu Bounty, to Ci naprawdę zazdroszczę :-P Szkoda, że nie mam Ikei w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Ikea!!! na tą biała ramkę z ramek na zdjęcia szykuje sie już długo, ale zawsze zapominam... Mimo, że świeczki nie pachną bardzo intensywnie to też często je kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy, nigdy nie byłam w ikei bo w mojej okolicy jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ikea? może Poznań :)?
    Bo też akurat byłam w środę i kupowałam stół i krzesła do kuchni i nawet udało nam się to sprawnie zmontować :) Jeśi chodzi o meble z Ikei i komentarz koleżanki u góry, nie zgadzam się, wiekszość mebli z IKEI jest z drewna a nie papieru jak w BRW niestety moje meble w salonie wlasnie były z tamtad i sa w tragicznym stanie, a w ikei zawsze meble sa solidne, a w dodatku kupiona komoda i łózko 2 lata temu do dziś cudnie pachnie drewnem w sypialni i teraz w kuchni jest przyjemnie. A po za tym kupilam jeszcze kilka pierdółek do kuchni, oczywiscie swiece, podstawke i jeszcze kilka drobiazdgów :) Tak wiec nie obawiaj się i szczerze polecam, instrukcje są tak dokładnie narysowane, że to bardzo proste :)

    p.s. zapraszam na nowy wpisik: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/dwie-twarze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Wrocław. ;] Chociaż do obu tych miast mam prawie taką samą odległość. Szafka, którą kupiłam jest właśnie drewniana i rzeczywiście wygląda na solidnie zrobioną. A co do montażu to zawsze zlecam to bratu lub tacie - zależy który jest w pobliżu.

      Już odwiedzam. :)

      Usuń
  18. Świeczki i ramki to moje przekleństwo! A że jestem spłukana to do ikei nie mogę chodzić! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze w Ikea nie byłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  20. aż wstyd się przyznać, ale ja nigdy w tym sklepie nie byłam. W przyszłym roku planuję remont to może się tam wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ikea milion pięknych rzeczy zawsze brakuje mi tam pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udane zakupy:) Moim ostatnim nabytkiem był regał. Kot uwielbia go drapać, a mnie służy jako składzik na różności.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety u mnie nie ma tego sklepu. Ugr!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym mogła tam kupić wszystko, co chcę, to wyniosłabym pół sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swiece z Ikei regularnie kupuję :) Szkoda, że meble nie sa zbyt trwałe, ale te pomniejsze drobiazgi są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Ikea i zawsze na coś tam się skuszę ;) Tez kupiłam ten zielony spryskiwacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupuję świeczki, ramki do zdjęć, szkło, artykuły typowo dekoracyjne,rzeczy do kuchni. Generalnie wszystko co mam w domu, a jest tego trochę trzyma się póki sama tego nie rozwalę/rozbiję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a nam budują ikeę w bydgoszczy, niedaleko miejsca zamieszkania...oj będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...