3 maja 2015

Niebiesko-czarny makijaż - smoky eyes

Zazwyczaj nie pokazuję swoich makijaży, ale tym razem postanowiłam to zmienić, ponieważ znalazłam pewne zdjęcie dawno temu i wiedziałam, że kiedyś spróbuję je odtworzyć. W końcu ten dzień nadszedł. Niedługo nastąpią dwie, bardzo ważne dla mnie daty i postanowiłam sprawdzić, czy makijaż się uda oraz czy będzie pasował tak, jak to sobie zaplanowałam:



Drugie zdjęcie różni się tym, że pomalowałam linię wodną na czarno, czyli dokładnie tak, jak na zdjęciu, którym się zainspirowałam:

źródło
Główną rolę odegrał tutaj niebieski pigment Essence oraz czarny kajal. Na poniższym zdjęciu znajduje się cały użyty "sprzęt":


Makijaż oczu dopełniły usta pomalowane matową pomadką nude. Jednak dolna powieka okazała się dla mnie za mocna, dlatego zmyłam ją, ale zostawiłam czarną linię wodną. Ostateczny efekt, który najbardziej mnie usatysfakcjonował i który z pewnością wypróbuję na większe wyjścia prezentuje się tak:


_________________________________________________________

Co do promocji w Rossmannie, (która trwa: w tym tygodniu oczy, a już od czwartku usta i paznokcie), to kupiłam już tusz do rzęs, a po długich przemyśleniach, tylko utwierdziłam się w przekonaniu, dlatego w czwartek biegnę po pomadki Rimmel i Bourjois. ;]

Nowe gazetki ROSSMANN i NATURA:
S3 viewer small rossmann 01 S3 viewer small gazetka 6 2015 00

Buziaki,

28 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, bardzo Ci taki pasuje ;) Swoją drogą, masz bardzo ładne oczy ;)
    Ja zaś we wtorek idę coś upolować do Rossmanna ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;]
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jaki to numerek pomadki? :) śliczny odcień ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to 95G (Manhattan Soft Mat Lipcream). ;]

      Usuń
    2. Dzięki śliczne! Właśnie coś przeczytałam że stacjonarnie ich nie ma, ale moze kiedyś na allegro zdobędę :D

      Usuń
  3. Bez pomalowanej dolnej powieki najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :) Podoba mi się. Niebieski pigment jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie powinnas rozbledowac i by wyszledl dobrze ten makijaz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *rozblendować *wyszedł
      ROZBLENDOWAŁAM, tylko delikatnie, ponieważ taki efekt był dla mnie satysfakcjonujący.

      Usuń
  6. Wygląda ładnie, chociaż jak dla mnie jest nieco za mocny, dobry tylko na wieczorne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ! <3 W sam raz na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż na oku prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostateczny efekt jest znacznie ładniejszy :) Bardzo pasuje Ci ten kolor, podkreśla twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy makijaż, chociaż ja nie czułabym się w takim dobrze- dla mnie za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż;)
    Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, ja jednak nie widzę siebie w błękitach i turkusach :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...