19 maja 2015

NIEMOŻLIWE?! A jednak... Minimum=maximum?!?!

Myślałam, że minie jeszcze dużo czasu zanim moje włosy będą się kręcić. Obstawiałam jeszcze min. kilka miesięcy, po których powinny zacząć się falować. Jednak okazało się inaczej:

pozostała część włosów jest prosta (w tym końcówki)

Keratynowe prostowanie robiłam w domu 5 razy w odstępach co 3 i 6 miesięcy (ostatnio pod koniec sierpnia 2014 roku). Jednak prostując włosy nie skupiałam się szczególnie na spodniej warstwie włosów z tyłu głowy, głównie dlatego, że tamto miejsce nie było widoczne a dodatkowo samej ciężko było mi tam sięgnąć.

W niedzielę postawiłam na minimalistyczną pielęgnację*, co okazało się sukcesem przy (nieświadomym) wydobyciu naturalnego skrętu:
  • nałożyłam olej rycynowy na ok. 3 godz. przed myciem
  • zrobiłam peeling cukrowy
  • ponownie umyłam włosy oczyszczającym szamponem
  • na końce dwukrotnie nałożyłam odżywkę w celu ułatwienia rozczesywania
  • spłukałam zimną wodą
  • pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia
*Wiem, że dla niektórych może to być bogata pielęgnacja, ale dla mnie jest to bardzo mało, ponieważ zazwyczaj myję włosy odżywką, nakładam mieszankę masek na ok. godzinę, stosuję płukanki itd.

Co ciekawe, wierzchnia oraz dolna partia włosów jest całkiem prosta. Wygląda to naprawdę zabawnie, ponieważ kiedy rozpuszczę włosy, są gładkie i proste, a w momencie, w którym je podniosę i spróbuję związać lub spiąć, widać sprężynki takie jak na zdjęciu. To tak, jakbym miała podwójne włosy albo jak gdybym przypięła proste do kręconych lub na odwrót. ;]

(Moje włosy w każdy inny dzień np. tutaj: KLIK)
_________________________________________________________

(przejście do gazetek po kliknięciu w poszczególne zdjęcia)

S3 viewer small rossek 001S3 viewer big 01

Buziaki,

25 komentarzy:

  1. Wow jakie piękne! :-) Ja też zawsze nakładam masę rzeczy na swoje włosy w celu ich regeneracji. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. heh dobre :P
    ale ładne masz sprężynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciala, by się kręciły, a one ciągle się prostuja :(

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER

    ~~~~~~~~~>>>>>>
    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    WWW.BAMBIBOHO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to czasem, nieświadomie można coś fajnego uzyskać :). Fajnie muszą wyglądać te podwójne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kręcone i chciałabym proste, ale to zawsze tak jest. Teraz omijam prostownice z daleka, nie chce szkodzić moim włosom. Szkoda mi ich traktować tak wysoką temperaturą.
    Śliczne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, że piękne loki osiągnęłaś w bardzo naturalny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie ma zdjecia calych wlosow, ale widac ze sa piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym mieć tak fajnie pokręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny efekt *.* Takie zdjęcia znajduję czasami w inspiracjach na Pintereście, a tu patrz :D mam u Ciebie! Zrobiłam mały remanent w SPINLIŚCIE, którą znajdziesz teraz na hairoutine.com po wpisaniu w blogową wyszukiwarkę "fanlisting", dlatego proszę o zmianę linku odsyłającego w akcji ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe... ;)
    Swoją drogą, długo ytrzymuje Ci sie keratynowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ciekawy efekt z tym prosto-kręceniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.... Ciekawa sytuacja, moje wcale się kręcić nie chcą... Nawet jak pokręcę to zaraz są proste :< Zapraszam: http://melodylaniella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, fajny efekt ;) masz wszystko w jednym ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...