10 maja 2015

Włosowe podsumowanie kwietnia

Zdjęcie z prawej strony pokazuje włosy po zastosowaniu płukanki z octu jabłkowego. Stały się po niej puszyste i miękkie w dotyku. Delikatne fale to pozostałość po warkoczu.

Urosły i sięgają za zapięcie od stanika, a więc nareszcie stały się długie. Niestety rosną krzywo i czuję, że muszę je wyrównać. Końcówki nie są rozdwojone, lecz wymagają podcięcia. Ale z drugiej strony jestem już bardzo blisko upragnionej długości, dlatego pewnie przełożę cięcie na kolejny miesiąc.

Kosmetyki używane w kwietniu: KLIK

Wewnętrznie przyjmowałam dziennie 2 tabletki chromu z zieloną herbatą oraz kilkukrotnie tran w kapsułkach.
_________________________________________________________

Promocja w Rossmannie - 49% kończy się w przyszły wtorek, a jeżeli to nie wystarcza, to Super-Pharm i Hebe mają swoje promocje:

S3 viewer small sp 02S3 viewer small page 01

Buziaki,

38 komentarzy:

  1. Widać widać ten przyrost :)
    Ja wybieram sie w dzień dziecka akurat na ścięcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy pięknie się błyszczą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci urosły włosy:) wyglądają na zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szybki porost włosów! Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dawno tak szybko nie rosły. ;]

      Usuń
  5. Bardzo dużo urosły! I fajny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, nic tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :) Ale jeszcze trochę muszą urosnąć.

      Usuń
  7. Widać, że włosy cudownie błyszczą i do tego naprawdę urosły :D Powodzenia w dążeniu do wymarzonej długości po podcięciu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać różnicę, tran na pewno im pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, długie i błyszczące, tylko pozazdrościć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tylko Ty :))
    To bardzo fotogeniczne, nietrudno wtedy o urocze kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica jest bardzo widoczna. Nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym, żeby tyle mi rosły co Tobie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne jednorazowy przypadek, chociaż w głębi mam nadzieję, że nie. :)

      Usuń
  13. Wow duża zmiana jak na taki czas ;D Zwłaszcza długość jak szalona się powiększa! Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, różnica bardzo widoczna :) Latem zazwyczaj włosy szybciej rosną, przynajmniej u mnie tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chrom kiedyś brałam ale na powstrzymanie apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z promocji -49% oczywiście już skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękne włosy. Takie gęste i pełne blasku.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Również pozdrawiam.

      Usuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...