5 czerwca 2015

Włosowe podsumowanie maja

Delikatne fale na lewym zdjęciu są efektem spięcia włosów w koczka. W kwietniu czułam, że włosom brakuje protein, dlatego w niedzielę zafundowałam im laminowanie żelatyną, co skończyło się prawie idealnie, ponieważ końcówki delikatnie się spuszyły przez to, że zapomniałam o dodatkowej dawce emolientów (czyli o nałożeniu na końce olejku).

Nie farbowałam - jasne refleksy to efekt kilkukrotnego wyjścia na słońce.

Kosmetyki używane w maju: KLIK

Cięcie na początku lipca nieuniknione. Dodatkowe postanowienia to na pewno rezygnacja z cukru przez 6 dni w tygodniu oraz zmiana używanych produktów do włosów.
_________________________________________________________

Byłam nieobecna na blogu, ponieważ zajmowałam się tym:

_____________________________________________

Najnowsza gazetka Super-Pharm KLIK oraz Rossmann KLIK:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small page 00001

Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super za dodanie gazetek, zaraz przejrzę co tam mają ciekawego na promocji. :D Włosy masz przepiękne! Ciekawi mnie ten zabieg laminowania, nie słyszałam nigdy o czymś takim. Te prezenciki wyglądają bajecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają ;) jest blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest, u mnie laminowanie nie daje żadnych efektów ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy też pewnie niedługo rozjaśnią się od słońca:-) a dzisiaj właśnie zrobiłam im proteinowe spa, bo też miały niedobór protein, jak Twoje:-) masz ładne i gęste włosy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają znaczenie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie się błyszczą po żelatynie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować tego laminowania żelatyną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje włoski wyglądają coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W maju dużo zdrowiej się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już od miesiąca planuję podcięcie końcówek. Wydaje mi się, że początek lipca również rozpocznie się u mnie cięciem... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamówiłam właśnie szampon z odżywką HAIR JAZZ. Słyszałaś coś o nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie używałam, ale podobno produkty tej firmy są przecenione...

      Usuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...