22 lipca 2015

Podcinanie włosów w domu za pomocą poziomicy do włosów

Po 10 miesiącach zdałam sobie sprawę z tego, że dłużej nie mogę odkładać podcięcia włosów. Wiedziałam też, że nie będę ryzykowała kolejną wizytą u najprawdopodobniej kolejnej fryzjerki, która nie sprosta moim oczekiwaniom. Dlatego wzięłam sprawy w swoje ręce, kupiłam Jaguara ;] i postanowiłam skorzystać z poziomicy do włosów, która od kilku miesięcy czekała na nożyczki do kompletu:

Wiedziałam, że sama nie obetnę włosów równo za pierwszym razem, więc musiałam znaleźć coś, co by mi to ułatwiło. Na Yt znalazłam filmik, na którym w kilka minut włosy zostają ładnie wycieniowane:


Od razu zaczęłam szukać tego "przyrządu" w Internecie. Po długim przeszukiwaniu sieci odnalazłam polskie strony, na których można było to kupić wpisując w wyszukiwarkę "poziomica do włosów" (oryginalna nazwa produktu to Creaclip). Zamówiłam, dokupiłam nożyczki i zaczęłam postępować na początku zgodnie z filmikiem, ale później według własnego uznania. Efekty prezentują się następująco:


Zasada jest jedna: lepiej podciąć 10 razy po 0,5 cm niż raz 5 cm, ponieważ zawsze możemy stwierdzić, że np. po 3 cm wystarczy, a tego 1-2 cm włosów nie dokleimy. (dotyczy to osób, które chcą pozbyć się zniszczeń i rozdwojonych końcówek, a zależy im na zachowaniu długości)

______________________________________

Nowe gazetki Dayli KLIK oraz Super-Pharm KLIK:

S3 viewer small 9 page 001S3 viewer big sp 00

Buziaki,

21 komentarzy:

  1. Śliczny masz kolor włosów i jakie długie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszlo, teraz końce są zdrowe i grube :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! A to dobre:). Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt po podcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super a ja zawsze na oko robię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taką poziomicę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże, potrzebuję tej rzeczy w moim życiu bardzo mocno! Też nienawidzę i bojkotuję wszystkich fryzjerów :)
    A jakich nożyczek używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaguar PreStyle (ze zdjęcia). ;]

      Usuń
  8. Zupełnie nie miałam pojęcia o istnieniu takiej poziomicy - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego urządzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sposób :) też szukam jakiegoś prostego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wizyta u fryzjera to stres, a co dopiero gdybym miała sama się obciąć haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny gadżet i efekt :). Ja bym się trochę obawiała sama zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną zasadę, wolę podcinać częściej a mniej niż raz a dużo. Włosy niszczą się każdego dnia, a zdrowych końcówek nie dokleję jak sama powiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aa to ciekawe, ja nigdy w życiu nie odważyłam się sama podciąć sobie włosów. nawet nie mam odpowiednich sprzętów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomocny filmik :) dziewczyna ma na prawdę piękne włosy *_*
    Ja też sama podcinam sobie włosy bo fryzjerzy zawsze obcinają zdecydowanie za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...